Világszerte több mint 100 piacon látható majd a "Miraculous: Katicabogár és Fekete Macska - A film" ("Miraculous: Ladybug & Cat Noir: The Movie"), miután sorozatként a "Miraculous" több mint 130 országban vált az elmúlt évek során valóságos globális családi popkultúra-jelenséggé. Bő 33 milliárd YouTube megtekintéssel és számos országban a televízióban kivívott csúcspozícióival igazán meggyőző globális ismertség jellemzi, míg első filmváltozata világszerte 2023. július 5-től kerül a mozikba, 2023. július 28-tól pedig a Netflix streaming -platformján is megjelenik.
Tisztán elektromos ID.-modellek volánja mögött tűnnek fel a
hősök
A blockbuster jelentőségteljesen ötvözi cselekményébe a Volkswagen elektromos
autóit. Az ID.-család modelljeit - mind a filmanimáció, mind pedig a Volkswagen
formatervezőivel szoros együttműködésében, valamint a Gilbert Heise és a Salim
Yüksel vezette marketingcsapatokkal közösen - egyaránt a film tartalmához és
atmoszférájához alakították. A főszereplők egy-egy futurisztikus megjelenésű városi
autót kapnak: Fekete Macska az ID.4, míg Katicabogár a női empowerment modern
karaktereként egy elektromos Bogár-tanulmány volánja mögött tűnik fel. Gabriel
Agreste, a sikeres stylist autója a luxus ID. Vizzion, míg az ikonikus ID.
Buzz2 Tom pékségének szállítójárműveként látható majd.
Az érzelemdús történetmesélés fontos a "Love Brand" számára
Ügyfélkommunikációjában kifinomult stílus, és egyfajta "kikacsintó" humor jellemzi
a Volkswagent, miközben rohamosan változik a reklám és marketing, de a vásárlói
magatartás is. A jelenlegi partnerség a márka- és marketingtevékenység
átalakításának meghatározó eleme, és az eddigi filmes együttműködések sorába
illeszkedik. A Marvel Studios "A Hangya és a Darázs: Kvantumánia" ("Ant-Man and The
Wasp: Quantumania") mozija, valamint a Disney+ "Obi-Wan-Kenobi", "Andor" és "A
Mandalóri" ("The Mandalorian") limitált "Csillagok háborúja" ("Star Wars")
sorozatai formájában a Volkswagen már sikerrel indított közös projekteket az elmúlt
hónapok során.
Új lendület a még érzelemdúsabb e-mobilitásnak
A Volkswagen
az elektromos mobilitás felé zajló átalakulás úttörője, aminek már 2016-ban, a
párizsi klímavédelmi célok iránti egyértelmű elkötelezettségével is egyengette
útját. Célkitűzése szerint a vállalat 2050-re szén-dioxid-semlegessé kíván válni. A
Volkswagen 2026-ig összesen tíz új, tisztán elektromos modelljével érkezik a
piacra, köztük a már bemutatott ID.33, ID.74 és ID. Buzz
sorozataival. A tény pedig, hogy a film animációs akcióhősei az elektromos
mobilitást választották, egyaránt harmonikus összhangban áll a Miraculous Univerzum
környezetvédelmi és hosszú távú fenntarthatósági értékeivel, valamint a Volkswagen
"Way to Zero" programjával. Amint Nelly Kennedy rámutatott: "Az együttműködés
célja, hogy a márka és ID.-családunk érzelmekben még gazdagabbá váljon, ami arra is
lehetőséget kínál a Volkswagen számára, hogy szimpatikus módon, széles családi
közönség előtt mutathassa be ID.-sorozatát."
Két erős márka, közös célokkal
"Már a filmbéli izgalmas kaland kezdetétől ideális kombinációnak tűnt a
Volkswagennel folytatott együttműködés. Márkáink számos hasonló értéket
képviselnek, producerként pedig szintén felelősségünk, hogy egy jobb világ értékeit
közvetítsük" - fejtette ki Aton Soumache és Emmanuel Jacomet, a film két producere.
Jérémy Zag rendező így fogalmazott: "Kreatív csapatommal nagyon élveztük, amikor a
Miraculous világára adaptáltuk a Volkswagen márka ikonikus autóit, hogy
harmonikusan illeszthessük őket a filmbe és a párizsi díszletek közé. Katicabogár
és Fekete Macska már az új generáció képviselői, s a filmben szereplő járművek is
pontosan e modernséget testesítik meg. Számomra döntő jelentőségű, hogy egy fontos
üzenetet is közvetíthessek: nagyon kell vigyáznunk környezetünkre, hogy holnap már
egy jobb világban élhessünk."