Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában, az év minden napján:
belföldről hívható, ingyenes zöld szám +36 80 204-143
külföldről is hívható szám +36 1 345-1776
Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor
Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következô lehetőségek közül választhat:
A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről
A 06-80/204-143-as vagy a 06-1/345-1776-os telefon szám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.
A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről
Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívószámot tárcsáz ni a 345-1776-os telefonszám elôtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek. A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitásgarancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások meg léte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármû (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.
Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:
- Alvázszám
- Rendszám
- Mobilitásgarancia érvényessége
- Kedvezményezett neve, címe
- Visszahívható telefonszám
- Meghibásodás természete
- Meghibásodás földrajzi helye
- Kilométeróra-állás
Hasznos tanácsok
- Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba!
- Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat!
- Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz!
- Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!
Aktuális Mobilitásgarancia Tájékoztató Füzet
Egyes márkaszervizeinkbe közvetlenül tud időpontot foglalni. Itt teheti ezt meg:
(Ha itt nem találja partnerét, akkor lentebb kérhet szervizidőpontot!)
Szüksége van szervizidőpontra, kérdése van?
Töltse ki az alábbi regisztrációs adatlapot és márkakereskedőnk hamarosan felkeresi Önt.