Menü
Keresés
Fontos tudnivalók

Mobilitásgarancia

Fontos tudnivalók

Kérjük, figyelmesen olvassa el a Mobilitásgarancia használatáról szóló tájékoztató füzetünket, mielőtt a szolgáltatásainkat igénybe venné!

Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában, az év minden napján:

belföldről hívható, ingyenes zöld szám +36 80 204-143

külföldről is hívható szám +36 1 345-1776

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor

Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következô lehetőségek közül választhat:

A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről

A 06-80/204-143-as vagy a 06-1/345-1776-os telefon szám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.

A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről

Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívószámot tárcsáz ni a 345-1776-os telefonszám elôtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek. A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitásgarancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások meg léte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármû (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.

Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

  • Alvázszám
  • Rendszám
  • Mobilitásgarancia érvényessége
  • Kedvezményezett neve, címe
  • Visszahívható telefonszám
  • Meghibásodás természete
  • Meghibásodás földrajzi helye
  • Kilométeróra-állás

Hasznos tanácsok

  • Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba!
  • Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat!
  • Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz!
  • Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!

Aktuális Mobilitásgarancia Tájékoztató Füzet

Egyes márkaszervizeinkbe közvetlenül tud időpontot foglalni. Itt teheti ezt meg:

(Ha itt nem találja partnerét, akkor lentebb kérhet szervizidőpontot!)

Szüksége van szervizidőpontra, kérdése van?

Töltse ki az alábbi regisztrációs adatlapot és márkakereskedőnk hamarosan felkeresi Önt.

Itt megtalálhatja az Önhöz közeli Volkswagen márkaszervizeket.

További lehetőségek