Menü schließen
Bezárás

Kedvezményezett

Mindazon személy(ek), aki(k) a Mobilitásgaranciával ellátott Járművet jogosultan használják és eleget tesznek bejelentési, valamint igazolási kötelezettségüknek, segítségnyújtásra jogosult(ak) a jelen általános szolgáltatási feltételek szerint.

Szolgáltatók

A Volkswagen márkaszervizek, a Magyar Autóklub és a nemzetközi ARC Transistance S. A. franchise partnerek nyújtanak segítséget a kedvezményezettnek. A mindenkori magyarországi Volkswagen márkaszervizek elérhetősége a www.volkswagen.hu oldalon olvasható.

Igazoló dokumentumok

A Mobilitásgarancia-szolgáltatás igénybevételére való jogosultság a Jármû forgalmi engedélyének és szervizfüzetének (ennek hiányában a Mobilitás garancia-kötés eredeti számlája) bemutatásával igazolható. Ezen dokumentumok hiánya esetén szolgáltatás csak készpénzfizetés ellenében vehető igénybe.

Meghibásodás

A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai a Jármű meghibásodása esetére kínálnak segítséget. Meghibásodásnak minősül a Jármű bármely hirtelen, előre nem látott hibája, beleértve a mechanikai vagy elektromos meghibásodást és az olyan hibát, amely a Jármű azonnali menetképtelenségét eredményezi, vagy az olyan váratlan meghibásodást, amely a közlekedés biztonságát veszélyezteti, illetve lehetetlenné teszi a Jármű bezárását (ablakemelő, zár). A közlekedés biztonságát veszélyeztető meghibásodás a fék, szervokormány, első ablaktörlő, biztonsági öv, irányjelző- és féklámpák, világítás, vezetőoldali ülés beállítási meghibásodása, a műszerfali kontroll- lámpák tovább haladást tiltó piros jelzése - piros és sárga jelzés magyarázatát lásd a fedélzeti irodalomban a "Kezelési tudnivalók, figyelmeztető és ellen őrző lámpák" fejezetben. Minden közlekedési baleset (például - de nem kizárólag - ütközés, borulás, zuhanás, kiégés, robbanás, villámcsapás stb.), amelynek következtében a Jármű menet képtelenné válik, illetve a Jármű feltörése és rongálása, amelynek következtében a Jármű bezárhatatlanná válik. Meghibásodásnak tekinthető továbbá a lemerült akkumulátor, az üzemanyaghiány, hibás üzemanyag fajta kiválasztása az üzemanyagkúton (benzin-gázolaj), kizárás a Járműből, pótkerék, emelő vagy kerékkulcs hiánya, valamint a gumiabroncs-defekt. Az olyan műveletek azonban, mint a karbantartás - akár időszakosan, akár másként -, a Jármű vizsgálata, vagy az előre tervezett szervizlátogatás nem tekintendő üzemzavarnak, továbbá a karbantartáshoz, javításhoz szükséges pótalkatrész hiánya sem kezelhető annak. Mobilitásgarancia-szolgáltatás esetén, ha a meghibásodás: lemerült akkumulátor, akkor az autó beindítása után - az ismételt meghibásodás elkerülése érdekében - az elektromos rendszer ellenőrzése céljából a lehető legrövidebb időn belül (maximum 24 óra) az autóval egy márka szervizbe kell menni. Ha az ügyfél a szervizben nem jelenik meg, akkor a következő lemerült akkumulátor esetet már nem tudjuk az ingyenes Mobi2 szolgáltatás keretén belül kezelni.

A forgalomba helyezés időpontja

A forgalomba helyezés időpontja az a dátum, amelyet a Jármű forgalmi engedélyében a forgalomba helyezésnapjaként feltüntettek. Ez a meghatározás kizárólag a Jármű első forgalomba helyezésére vonatkozik.

A jogosultság érvényességi ideje:

  • A Mobilitásgarancia az új gépkocsi 1. forgalomba helyezésének napjától - a gyárilag előírt - 1. Ellenőrző / LongLife szerviz esedékességéig érvényes.
  • Az ügyfél a Mobilitásgarancia szolgáltatásokra vonatkozó meghosszabbított jogosultságot egy Ellenőrző / LongLife szerviz elvégzésén keresztül szerezheti meg. Az ott feltárt esetleges hibák kijavításával, és a Mobilitás csomag megvásárlásával - a gyártó által előírt - a következő esedékes Ellenőrző / LongLife szervizig érvényes a szolgáltatás.

* További információk: 11. oldal "Korlátozások és Kizárások".

A meghibásodás napja

A meghibásodás napja az a naptári nap, amikor a jelen általános szolgáltatási feltételek szerinti üzemzavar, menetképtelenség, baleset, rongálás vagy feltörés bekövetkezik.

A szolgáltatás igénybevétele

A kedvezményezett a Mobilitásgarancia-szolgáltatásokat a Jármű meghibásodása esetén, a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központhoz történő haladéktalan, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül történő bejelentés után, az igazoló dokumentumok szolgáltatóknak történő felmutatásával veheti igénybe. A bejelentés során a kedvezményezett köteles közölni a Jármű forgalmi engedélyében és szervizfüzetében szereplőadatokat, valamint a meghibásodás természetének és a bekövetkezése földrajzi helyének megállapításához szükséges információkat. A szolgáltatások a megadott értékhatáron belül térítésmentesek a kedvezményezett számára, az azokat meghaladó költségek kiegyenlítésének kötelezettsége a kedvezményezettet terheli.

Jármű

A Mobilitásgarancia azokra a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. (1139 Budapest, Fáy u. 27.) által közvetlenül, vagy a márkakereskedői hálózatán keresztül értékesített vagy szervizelt Volkswagen személygépkocsikra érvényes (kivéve a haszonjármű modellekből - Caddy, Transporter, LT, Crafter - kialakított személygépkocsik), melyek engedélyezett szállítási kapacitása legfeljebb 9 fő, és utánfutóval együtt számítva is megfelelnek az alábbi feltételeknek: max. magasság: 3,2 m, max. szélesség: 2,55 m, max. hosszúság: 16 m, max. össztömeg: 3 500 kg. A szolgáltatásba a gyártó által beépített alkatrészeken, felszereléseken kívül csak azok az alkatrészek vonhatókbe, amelyek a Porsche Hungaria Kft.-től származnak, és a Volkswagen márkaszerviznél kerültek beszerelésre. Az emeltszintű Mobilitásgarancia szolgáltatás leírása a 4-6. oldalon, míg a Mobilitásgarancia alapszolgáltatások feltételei és szabályai a 9. oldalon találhatóak.

Területi hatály

Mobilitás Garancia az alábbi országokban érvényes:

Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Dánia, Németország, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Nagy-Britannia, Írország, Olaszország, Kanári szigetek, Horvátország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Hollandia, Norvégia, Ausztria, Lengyelország, Portugália, Svédország, Svájc, Szerbia és Montenegró, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Csehország, Magyarország, Románia , Belarusz Köztársaság

A szolgáltatások rendelkezésre állása

A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai az év 365 (366) napján, a hét minden napján, a nap 24 órájában azonos szinten állnak a kedvezményezett rendelkezésére. A szolgáltatási szintek átlagos földrajzi, éghajlati és közlekedési viszonyokat feltételeznek, országcsoportonként különbözőek. A szolgáltatás menetében külföldön hosszabb várakozási idő is adódhat.

Kiszállási idő

A hívástól számítva átlagosan 45 percen belül történik kiszállás a helyszínre.

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team