A régiók szerinti kiszállításokat vizsgálva Európában az év első három hónapjában 58 400 tisztán elektromos járművet vehettek át az ügyfelek (59 százalékos részesedés), amellyel egyértelműen az első helyen áll a kontinens. Az Amerikai Egyesült Államokban 7 900 kiszállítást teljesített a vállalat, ez a konszern által átadott, tisztán elektromos járművek 8 százalékát jelenti. Kínában március végéig 28 800 BEV modellt adtak át az ügyfeleknek, amely több, mint négyszerese a 2021. első negyedévben elért eredménynek. A konszern világszintű, tisztán elektromos modellekre vonatkozó kiszállításain belül ez 29 százalékos arányt képvisel.
A központi szereppel bíró Volkswagen márka március végéig 53 400 tisztán elektromos modellt adott át ügyfeleinek (54 százalékos arány). Őt követi az Audi márka 24 200 kiszállítással (24 százalékos arány), a Porsche márka 9 500 átadott modellel (10 százalékos arány), a ŠKODA márka 8 800 kiszállítással (9 százalékos arány) és a SEAT/CUPRA márkák, amelyek 2 200 tisztán elektromos járművet adtak át ügyfeleiknek (2 százalékos arány).
Az első három hónapban ez volt az 5 legkeresettebb tisztán elektromos modell:
- Volkswagen ID.4 30.300 járművel
- Volkswagen ID.3 13.000 járművel
- Audi Q4 e-tron (és Sportback) 10.700 járművel
- Audi e-tron (és Sportback) 10.300 járművel
- Porsche Taycan (és Cross Turismo) 9.500 járművel