A lehető legjobb weboldal élmény érdekében
Ez a weboldal cookiekat használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A webhely további használatával elfogadja a cookiek (alapvető cookiek) használatát. A hozzájáruláson alapuló cookiek (analitikus cookiek, funkcionális cookiek, személyre szabott tartalom cookiek) csak aktiválásuk után kerülnek használatra. Ha hozzájárul a cookiek használatához, az azonosító adatokat partnereink (cookie-szolgáltatók és IT-szolgáltatók) dolgozzák fel. A weboldalért és a cookiek ért a Porsche Hungaria Kft. a felelős. További információ a használt cookiekról és azok kikapcsolásáról az
Minden cookie aktiválása
Zárja be a menüt
Bezárás

2020.5.25 Ipari formatervezési díjat nyert a Volkswagen ID.3

A Volkswagen márka uralta az „Automotive Brand Contest 2020“ versenyt, összesen öt díjat nyert az autós formatervezés kategóriában. Az ID.3, a márka jövőbemutató, teljesen elektromos modellje két kategóriában lett a legjobb, és az új Golf valamint az ID. SPACE VIZZION tanulmányautó is az idei győztesek között volt. A „Automotive Brand Contest” az egyetlen független, nemzetközi formatervezési verseny az autós márkák számára.

Az ID.3 a "Best of the Best" címet nyerte el az "Exterior Volume Brand" és az "Interior Volume Brand" kategóriákban. A zsűri hivatalos indoklása szerint: "Az ID.3 kifejező erejű, ívelt és  feszes vonalakkal, koherens belsővel és külsővel rendelkezik.  Az ID.3   kortárs értelmezése a Volkswagenre jellemző  formatervezési nyelvezetnek. Ez a régóta várt új Volkswagen rendelkezik azzal a bátorsággal , ami egy új mozgalom beindításához szükséges. "

Klaus Bischoff, a Volkswagen formatervezési vezetője  elmondta: "Számunkra az ID.3 a mobilitás új korszakának kezdetét jelenti. Ugyanakkor egy digitális formatervezési korszak előfutára is,  amelyben a legkorszerűbb módszerekkel próbáljuk meg virtuálisan  létrehozni a legjobb felhasználói élményt. A zsűri   elismerése azt mutatja, hogy a jó úton haladunk. "

Az idei évben a 2019 végén bemutatott új, nyolcadik generációs Golf is a győztesek között volt.  A zsűri az új Golfot  az "Exterior Volume Brand" és az "Interior Volume Brand" kategóriákban  találta a legjobbnak. Mindezek mellett az ID. SPACE VIZZION, az ID család tökéletes aerodinamikával rendelkező, nagy teret  kínáló hetedik tagja  a "Tanulmányautók" kategóriájában bizonyult győztesnek.

Az "Automotive Brand Contest" versenyt 2011-ben hozták létre. Azóta a német parlament, a Bundestag által 1953-ban létrehozott Német Formatervezési Tanács (Rat für Formgebung) részesíti elismerésben a kiemelkedő termék- és kommunikációs formatervezést,  és ezzel az autóiparban is felhívja a figyelmet a márka és a márka formatervezés  alapvető fontosságára.  A szakmaközi testület a média, a formatervezés,  az ipari vállalatok, a felsőoktatási intézmények és az építészet területén dolgozó tagokból áll. A hivatalos díjátadó ünnepségre a tervek szerint ősszel Frankfurt am Mainban kerül sor.

Hoppá!
Úgy tűnik, hogy böngészője nem naprakész. Talán webhelyünk nem működik optimálisan. A legtöbb böngésző (de az MS Internet Explorer 11 vagy annál régebbi nem) továbbra is jól működik.

Javasoljuk, hogy frissítse a böngészőt!
A legújabb verzió biztosítja a jó élményt bárhol az interneten.

Köszönjük látogatását és jó szórakozást,
Az Ön Volkswagen csapata