Menü schließen
Bezárás

2019.10.25 Az új Golf világpremierje: digitalizált, összekapcsolt és intelligens

A Golf a legsikeresebb európai autó, melyből eddig több mint 35 millió darabot értékesítettek. A bestseller történetének új fejezete 2019. október 24-én kezdődik, a nyolcadik generációs, digitalizált, összekapcsolt és intuitív Golf világpremierjével. A Golf még soha nem volt ilyen előremutató. Az egyidejűleg bevezetett hibrid változatokkal elektromossá teszi a kompakt osztályt. Digitális belső tere az intuitív működés új dimenzióját teszi elérhetővé. Az asszisztens rendszerekkel támogatott vezetés akár 210 km / h sebességig is lehetséges. Ez az első Volkswagen, amely a Car2X-en keresztül képes a forgalmi helyzetek adatainak intelligens feldolgozásra, vagyis előre tud figyelmeztetni a veszélyekre. Világpremierjére Wolfsburgban került sor, ahol a Golf pályája elindult, és ahol az utóbbi 45 évben gyártották és fejlesztették. Az új Golf decemberben lesz elérhető a piacon.

"Hét generációja során a Golf több mint 35 millió vásárlóra volt rendkívüli hatással. Az egész autóipar egy új, ismét meghatározónak bizonyuló Golfra vár "- mondta Dr. Herbert Diess, a Volkswagen AG igazgatóságának elnöke.Technológiai szempontból a Golf 45 évvel ezelőtti debütálása óta a mostani változat hozta a legnagyobb előrelépést. Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka vezérigazgatója ezzel kapcsolatban elmondta: "Ez az autó teljesen új, de természetesen a Golf mindig Golf marad, hiszen a mögötte álló koncepció is időtálló. Ez az autó évtizedek óta meghatározza márkánkat, és a Golf következetesen mindenki számára elérhetővé tette az új technológiákat."

Tény, hogy az új Golf1 sok ember számára elérhetővé teszi a fenntartható mobilitást. Ráadásul ezzel a Golffal a Volkswagen a digitalizált és önkifejező működés felé tesz lépést. Klaus Bischoff, a Volkswagen vezető formatervezője: "Egy olyan világban, ahol a dolgok egyre inkább kiteljesednek, az új Golf lehetővé teszi vezetőjének, hogy intuitív módon működtesse a járművet." Gyakorlatilag az összes kijelző és vezérlőegység digitális: az új műszerek és az online információs és szórakoztató rendszerek érintőgombokkal és érintős panelekkel ellátott kijelzőkön kapcsolódnak egymáshoz. Opcionálisan elérhető egy szélvédőre vetítő head-up kijelző is, hogy tovább bővítse a rendelkezésre álló információk körét.

Öt hibrid hajtás az új Golfhoz
Az új Golffal a Volkswagen hibrid offenzívát indít. A márka első modelljeként a nyolcadik Golf nem kevesebb, mint öt hibrid hajtású változatban kapható. Bemutatója a 48V-os technológia premierje is egyben: a szíjas generátor-önindító, a 48V-os lítium-ion akkumulátor és a legújabb generációs hatékony TSI-motorok új mild-hibrid hajtást alkotnak az eTSI-ben. Ez kézzelfogható előnyökkel jár: a fogyasztás akár 10%-kal csökkent (a WLTP alapján), és futása közben a jármű rendkívül mozgékony és kényelmes vezetési élményt ad. A Volkswagen három teljesítménnyel kínálja az eTSI Golfot: 81 kW / 110 LE, 96 kW / 130 LE és 110 kW / 150 LE.

A bestseller nyolcadik generációja két plug-in hibrid hajtású változatban is kapható lesz. Az új efficiency változat 150 kW / 204 PS teljesítményt ad le, míg a nagyon sportos GTE 180 kW / 245 LE teljesítményt nyújt. Mindkét változatban a plug-in hibrid hajtású Golf egy új, 13 kWh-os lítium-ion akkumulátorral kerül bevezetésre, amely nagyobb, mintegy 60 kilométeres elektromos üzemű hatótávolságot tesz lehetővé, és ideiglenesen a Golfot nulla kibocsátású járművé teszi.

Hatékony benzin- és dízelmotorok - akár 17%-os megtakarítás a fogyasztásban
Az új Golf hajtáslánc változatai között szerepel benzin (TSI), dízel (TDI) és földgáz hajtás (TGI), két négyhengeres benzinmotor, 66 kW / 90 LE és 81 kW / 110 LE teljesítménnyel, két négyhengeres dízelmotor 85 kW / 115 LE és 110 kW / 150 LE teljesítménnyel, és TGI 96 kW / 130 LE teljesítménnyel. Az új TSI változatok különösen alacsony fogyasztási értékekkel és károsanyag kibocsátással bírnak, köszönhetően az olyan elemeknek, mint az innovatív TSI Miller belső égési folyamat. A TDI hajtásláncokban az újdonság az, hogy a Volkswagen twin-dosing technológiát (két SCR-katalizátort) alkalmaz a nitrogén-oxid (NOx) kibocsátás jelentős, akár 80%-os csökkentésére; emellett a TDI fogyasztása akár 17%-kal is csökkent az előzőhöz képest.

Állandó kapcsolatban - Car2X rendszer mint széria felszereltség
A rendszereket nemcsak egymással kapcsolták össze, hanem az online csatlakozási egységnek (OCU) köszönhetően a Golfon kívüli világhoz is kapcsolódnak. A széria OCU integrált eSIM linkeket tartalmaz a "We Connect" és a "We Connect Plus" online funkciókhoz és szolgáltatásokhoz. Az új Golf az első Volkswagen, amely alaphelyzetben is kapcsolódik a környezetéhez a Car2X rendszeren keresztül, mely a vezetőnek a kijelzőn megjeleníti a közlekedési infrastruktúra jeleit és más, 800 méter távolságon belül lévő járművektől származó információkat. A Golf ezeket a figyelmeztetéseket meg is osztja más Car2X modellekkel. A helymeghatározás intelligenciája valósággá válik, és ez a közlekedés biztonsága új szakaszának kezdetét jelenti.

1Az új Golf - A jármű még nincs kereskedelmi forgalomban.

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team