Az ID.7 elegáns formavilágát a Fastbackre emlékeztető, az aerodinamikai szempontok alapján kialakított orr és a hátrafelé húzódó tetőrész emeli ki. A jármű elején a szabad áramlást biztosító légbeömlőknek köszönhetően a menetszél célzottan oldalirányból áramlik hátra. Így olyan légcsatorna jön létre, amely csillapítja a légáramlást a jármű oldalán. A hátrafelé húzódó tető révén az ID.7 nagyon jó, 0,237-es értékkel rendelkezik a légellenállást tekintve (cW-érték), ezzel biztosítva az alacsonyabb energiafogyasztást és a nagyobb hatótávolságot.
Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális magyar kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Ez semmiképp sem jelenti a másik nem hátrányos megkülönböztetését. Köszönjük megértését.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján.
Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak.
A jármű fogyasztása és CO2-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más nem műszaki jellegű tényezőktől is.
A fogyasztási értékek, a CO2-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extra felszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt.
Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást.
A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO2-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.