Tartja a távolságot, és betartja a sebességhatárt.

ID.7 ACC adaptív távolságtartó automatika

Az ACC adaptív távolságtartó automatika tartja az Ön által előzetesen beállított sebességet¹, valamint a járműve előtt haladó járműhöz képest az előzetesen beállított követési távolságot.² Továbbá előrelátó sebességszabályozással és kanyarodást segítő funkcióval is rendelkezik. Az ACC így meg tudja határozni a jármű sebességét az érvényben lévő sebességszabályozások és az út jellege alapján (kanyarok, körforgalmak stb.).²

ID.7 „Front Assist” vészfékasszisztens

Az alapfelszereltség részeként elérhető gyalogosfelismerő rendszerrel rendelkező "Front Assist" vészfékasszisztens figyelmeztet a gyalogosokra, a kerékpárosokra vagy más járművekre, és vészhelyzetben akár automatikusan fékez.³

Legfeljebb 180 km/h

A rendszer határain belül. A járművezetőnek mindig készen kell állnia az asszisztensrendszer felülbírálására és nem mentesül azon felelőssége alól, hogy a járművet körültekintően vezesse.

A rendszer határain belül.

Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális magyar kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Ez semmiképp sem jelenti a másik nem hátrányos megkülönböztetését. Köszönjük megértését.

A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján.

Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak.

A jármű fogyasztása és CO2-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más nem műszaki jellegű tényezőktől is.

A fogyasztási értékek, a CO2-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extra felszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt.

Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást.

A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO2-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.

Bezárás
Menü
Zárja be a menüt
Bezárás
Hoppá!
Úgy tűnik, hogy böngészője nem naprakész. Talán webhelyünk nem működik optimálisan. A legtöbb böngésző (de az MS Internet Explorer 11 vagy annál régebbi nem) továbbra is jól működik.

Javasoljuk, hogy frissítse a böngészőt!
A legújabb verzió biztosítja a jó élményt bárhol az interneten.

Köszönjük látogatását és jó szórakozást,
Az Ön Volkswagen csapata
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.
24px/magnifier Created with Sketch.