We Connect aktiválás leírása
We Connect aktiválás leírása
Így aktiválhatja a mobil online szolgáltatásokat Volkswagen járművében. Itt megismerheti, milyen lépéseket kell tennie a We Connect szolgáltatások használatához.
Itt találja a járművének megfelelő leírást
Akár közvetlenül az autóban, akár kényelmesen az okostelefonnal: Használja a We Connect szolgáltatást a Volkswagen járművében. Válassza ki a Volkswagen modelljét és kövesse a két nyomtatott útmutató egyikét a mobil online szolgáltatások közvetlenül a járműben vagy az alkalmazással történő aktiválásához. Szeretné megtudni, hogy az Ön járműmodellje fel van-e szerelve We Connect vagy Car-Net szolgáltatásokkal?
Tovább a kompatibilitás-ellenőrzéshez.
ID. Család
Az alábbiakban lépésről lépésre bemutatjuk a We Connect Start aktiválásának menetét.
A We Connect Start aktiválása a We Connect ID. alkalmazás segítségével
Golf 8 és modellváltozatai
Az alábbiakban lépésről lépésre bemutatjuk a We Connect aktiválásának menetét. Válasszon a két leírás közül attól függően, hogy a járműben vagy a We Connect alkalmazással kívánja aktiválni a mobil online szolgáltatásokat. Az aktiváláshoz szüksége lesz a jármű kulcsaira is.
További modellek We Connect szolgáltatással
Polo, T-Cross, T-Roc, Touran, Tiguan, Passat vagy Arteon modellel rendelkezik? Az alábbiakban lépésről lépésre bemutatjuk a We Connect aktiválásának menetét. Válasszon a két leírás közül attól függően, hogy a járműben vagy a We Connect alkalmazással kívánja aktiválni a mobil online szolgáltatásokat.
Lépjen velünk kapcsolatba
Kérdése, ötlete van, vagy visszajelzést szeretne adni számunkra? Hívjon bennünket az alábbi ingyenes számon!
Elérhetőség: **+36 80 021 421
**A nap 24 órájában rendelkezésére állunk. Amennyiben telefon szolgáltatója nem támogatja ezt a számot, hívja a +36 1 677 7377 telefonszámot. A hívás díja az egyes szolgáltatók mindenkori tarifájának felel meg. Külföldi hívás esetén roaming díjak léphetnek fel.
Írjon nekünk e-mailt: [email protected]