Az innovatív kiszállás-figyelmeztetés csökkentheti a veszélyeket a járműajtók kinyitásakor, mert felhívja a figyelmet azokra a közlekedőkre, akik hátulról közelítik meg álló járművét, például kerékpárosok. A vezető és az első utasoldali ajtók mellett a kiszállásra figyelmeztető jelzés a hátsó ajtókat is védi.
Működési elve a következő. A kiszállás-figyelmeztetés két hátsó radarérzékelője (a lökhárítóban jobbra és balra) pásztázza a jármű mögötti teret, és még az ajtókilincs megnyomása előtt értesíti az utasokat a veszélyről. Ha a közlekedők közelednek, első figyelmeztető fokozatként automatikusan felgyullad a külső tükörben egy LED lámpa. Ha az ajtó továbbra is nyitva van, figyelmeztető hangjelzés hallható. Ezenkívül az asszisztensrendszer még az új Tayron leparkolása és leállítása után is három percig aktív marad, hogy érzékelje az összes utas kiszállását.
Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális magyar kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Az árak tájékoztató jellegűek és nem kartellben meghatározott irányárak.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján. Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak. A jármű fogyasztása és CO₂-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más, nem műszaki jellegű tényezőktől is. A fogyasztási értékek, a CO₂-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extrafelszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és a mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt. Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást.