A következő vezetői asszisztensrendszerek elérhetőek a Tayron modellváltozatban:
Travel Assist
A Travel Assist aktívan segít a sávban maradni. Továbbá segít fenntartani a korábban beállított maximális sebességet és az előtte haladó járműtől való távolságot is.
A prediktív sebességszabályozás és a kanyarodást segítő rendszer előnyeit is élvezheti. Ezek lehetővé teszik, hogy járműve reagáljon a közelgő kanyarokra és körforgalomra, és hogy az aktuális közlekedési szabályoknak megfelelően állítsa be a sebességét. A nyugodt utazásért.1,2
ACC
Az alapfelszereltséghez tartozó ACC automatikus követésitávolság-szabályozás segít fenntartani a korábban beállított maximális sebességet és az előtte haladó járműtől való távolságot.
Ezenkívül az ACC lehetővé teszi a sebesség proaktív beállítását és kanyarodási támogatást: Ez azt jelenti, hogy járműve automatikusan reagál az előtte haladó útra, és a sebességét a közlekedési szabályokhoz igazítja. A nyugodt utazásért.1,2
"Side Assist" sávváltást segítő rendszer kiállás-asszisztenssel és kiszállás-figyelmeztetés rendszerrel
Az opcionális "Side Assist" sávváltást segítő rendszer segít felismerni a potenciálisan veszélyes helyzeteket sávváltáskor: a külső tükörházban figyelmeztető lámpa jelzi, ha egy jármű a holttérben van, vagy gyorsan közeledik hátulról. Jelzéskor a Side Assist automatikusan elemzi a többi jármű helyzetét és sebességét - és figyelmezteti Önt.1,2
A kiállás-asszisztens növeli a biztonságot tolatás közben: figyelmezteti az útvonalát keresztező járművekre. Ha nem reagál időben, a rendszer képes önállóan beavatkozni, és vészfékezéssel csökkentheti vagy akár elkerülheti az ütközést.1,2
A kiszállás-figyelmeztetés segít Önnek elkerülni a veszélyes helyzeteket, amikor elhagyja a járművét. Képes felismerni, ha hátulról másik jármű közelít, és Önt még a kiszállás előtt figyelmezteti.1
Lane Assist
65 km/h sebességtől a Lane Assist képes észlelni, hogy járműve véletlenül elhagyja-e a sávot. Az automatikus kormánykorrekcióval felhívja a figyelmét a közlekedési eseményekre, és a sávban tartja járművét.
Ha mégis túlhalad a sávhatáron, akkor a kormánykerék rezgéssel is figyelmeztet.1
A rendszer határain belül.
A járművezetőnek mindig készen kell állnia az asszisztensrendszer felülbírálására és nem mentesül azon felelőssége alól, hogy a járművet körültekintően vezesse.
Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális magyar kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Az árak tájékoztató jellegűek és nem kartellben meghatározott irányárak.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján. Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak. A jármű fogyasztása és CO₂-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más, nem műszaki jellegű tényezőktől is. A fogyasztási értékek, a CO₂-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extrafelszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és a mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt. Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást.