Mit tartalmaz az ID. szoftver 2.3 frissítése?

A frissítés az ID. 2.3 szoftverre két részből áll. Az első szoftverfrissítés javítja a dinamikus távolsági fényszóró szabályozást valamint s vezetéstámogató asszisztensrendszereket. A Head-Up kijelzővel rendelkező járműveknél optimalizálja a hardvert és a szoftvert. A második szoftverfrissítés a további teljesítmény- és stabilitásjavítások mellett új funkciókat is tartalmaz az ID. számára. Light, valamint dizájnváltoztatások az infotainment rendszeren belül.

Megjegyzések: A frissítés utáni működés a piactól, a modellévtől és az opcionális felszereltségtől függ, és változhat.

Az infotainment rendszer javított kezelhetősége

  • Az infotainment rendszer javított kezelhetősége az új megjelenítésnek köszönhetően (számos dizájnváltoztatás, pl. újonnan kialakított digitális kapcsolófelületek, módosított feliratok és a funkciómenük optimalizált elrendezése)
  • A Home-gomb a szituációtól függően illeszkedik a megjelenített környezethez
  • A Home-gomb megjelenítése egyénileg változtatható (pl. Volkswagen logó, számos országzászló választható)

Dinamikus távolsági fényszóró szabályozás és vezetéstámogató asszisztensrendszerek

  • Dinamikus távolsági fényszóró szabályozás: a többi közlekedő még jobb felismerése
  • Vezetéstámogató asszisztensrendszerek: mostantól a frissítés letöltése alatt is elérhetők

Az ID. Light új funkciói

Az ID. Light az infotainment- és asszisztensrendszerének utasításait a szélvédő alján látható fényjelzésekké alakítja át. Ezzel a távoli frissítéssel a következő funkciók is támogatásra kerülnek:

  • Kormánykerékérintés-felismerés
  • Automatikus távolságszabályozás ACC
  • Hatékonyságasszisztens
  • Abszolút tartalék üzemmód

Ahhoz, hogy ezeket használhassa, autójában rendelkezésre kell állni az adott felszereltségnek.

További fejlesztések

  • A mobil online szolgáltatások stabilitásának optimalizálása
  • A Head-Up kijelzővel rendelkező járműveknél: az együttműködés javítása a hardver és a szoftver között

Mennyi ideig tart a távoli frissítés?

A távoli frissítés letöltése menet közben a háttérben történik. A telepítés időtartama a szoftverfrissítés terjedelmétől függ és az Ön számára a telepítés elindítása előtt megjelenik az infotainment rendszerben. 

1. ID.3: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 15,2-17,7; kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.4: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 16,7-22,2; kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.5: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 16,5-22,2; kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.Buzz: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 20,6-24,6; kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.Buzz Cargo: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 20,7-24,6; kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.

Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatok a jármű kiválasztott felszereltségétől függő tartományokban.

2. Hatótávolság a WLTP alapján:
Görgős teljesítménymérő padon a személygépkocsikra és a kishaszonjárművekre vonatkozó, világszerte összehangolt és egységes mérési eljárása (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) alapján, az adott modell hatótávolság szempontjából legkedvezőbb felszereltségváltozatában meghatározott hatótávolság. A tényleges WLTP-hatótávolságértékek a felszereléstől függően eltérhetnek. A tényleges hatótávolság a gyakorlatban a vezetési stílustól, a sebességtől, a komfort-/mellékfogyasztók használatától, a külső hőmérséklettől, az utasok számától/a terheléstől és a domborzati viszonyoktól függően változik.

A megadott fogyasztási- és károsanyag-kibocsátási értékek meghatározása a hatósági mérési eljárás (715/2007 (EK) rendelet a mindenkori érvényes kiadásában) szerint, a gépkocsi típusengedélyezésének keretében, a WLTP vizsgálati eljárások alapján történt. Az adatok nem egy egyedi gépkocsira vonatkoznak és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak. A jármű fogyasztása és CO2-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot/elektromos energiát, hanem a vezetés közbeni viselkedés, az útszakasz és az egyéb nem műszaki tényezők is befolyásolják. Eltérő fogyasztási értékek, CO2-kibocsátás és hatótávolság adódhat a kiegészítő felszerelések és tartozékok (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó stb.), valamint a vezetési stílus, a sebesség, a komfort-/kiegészítő fogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a terhelés, a vezetési profil kiválasztása, a domborzati viszonyok és még sok más miatt. Ezek a tényezők a jármű olyan lényeges paramétereit befolyásolják, mint a tömeg, a gördülési ellenállás és az aerodinamika. Az általános üzemanyag-fogyasztási adó (NoVA) és a természetbeni juttatás kiszámítása a g/km-ben kifejezett CO2-kibocsátás alapján történik.  

3. Felelősségkizárás: A frissítés után rendelkezésre álló funkciók a piactól, a modelltől és az opcionális felszereltségtől függenek és változhatnak.

4. Felelősségkizárás: Rendelhető felszerelés.

6. Felelősségkizárás: Nem érhető el az összes piacon. 

 

Bezárás
Menü
Zárja be a menüt
Bezárás

ID. Szoftverfrissítés

Hoppá!
Úgy tűnik, hogy böngészője nem naprakész. Talán webhelyünk nem működik optimálisan. A legtöbb böngésző (de az MS Internet Explorer 11 vagy annál régebbi nem) továbbra is jól működik.

Javasoljuk, hogy frissítse a böngészőt!
A legújabb verzió biztosítja a jó élményt bárhol az interneten.

Köszönjük látogatását és jó szórakozást,
Az Ön Volkswagen csapata