Az új T-Roc

Fedezze fel most az új T-Roc modellt!

Finanszírozási lehetőség

T-Roc Life 1.5 eTSI DSG

már 49 703 Ft havidíjtól

Smart Buy

Bruttó vételár*: 14 441 810 Ft Bruttó első lízingdíj (regisztrációs adóval): 7 220 905 Ft Finanszírozott összeg: 5 685 752 Ft + ÁFA

Előre tervezhető megvásárlási ár**: 5 884 241 Ft Bruttó maradványérték: 5 884 241 Ft

Ügyleti kamatláb: 2,99% Kamatozás típusa: fix Futamidő: 36 hónap

Futásteljesítmény: 20 000 km/év Havi bruttó lízingdíj: 49 703 Ft Szerződéskötési díj (HBNY díj): 7 000 Ft

Fogyasztó által fizetendő teljes összeg***: 7 692 742 Ft

Tovább a Porsche Finance oldalára

Smart Buy

A Smart Buy rugalmas finanszírozási lehetőségeket kínál kedvező havidíjjal álmai autója megvásárlásához. A Porsche Finance Group Hungary szolgáltatása lehetővé teszi, hogy a nyíltvégű pénzügyi konstrukciót az Ön igényeihez igazítsa. A lehetőségek között szerepel 20-50%-os önerő, 24-60 hónap közötti futamidő, valamint 10 000 és 70 000 km közötti éves futásteljesítmény-választék. A minimálisan finanszírozható összeg nettó 3 000 000 Ft.

Fontos része szolgáltatásunknak az is, hogy a szerződés aláírásánál máris lesz egy leendő potenciális vevője, a Porsche Lízing, aki a futamidő végén az előre meghatározott értéken átveszi az autót, amennyiben annak állapota megfelel a szerződéses feltételeknek.

A Smart Buy szolgáltatással Ön szabadon dönthet arról, hogy a futamidő végén mit kezd autójával. Választhat, hogy megtartja, vagy lecseréli egy új autóra. Ha úgy határoz, hogy megtartja autóját, rugalmasan dönthet a maradványérték visszafizetésének módját illetően, akár egy összegben, akár a futamidő hosszabbításával havi részletekben elosztva, a maradványérték összegének csökkentése mellett.

Roc on. Sportos. Rugalmas. Kényelmes. Az új T‑Roc csak arra vár, hogy Ön is megismerje!

Cookie-k ellenőrzése...
T-Roc beltere, lehajtott első üléssel
Egy nő egy T-Roc mellett sétál
Piros T-Roc minimalista környezetben
T-Roc beltere.
T-Roc beltere, lehajtott első üléssel
Egy nő egy T-Roc mellett sétál
Piros T-Roc minimalista környezetben
T-Roc beltere.
Dieses Icon beschreibt die Händlersuche
Márkakereskedés kereső
Vezetéssegítő rendszerek

Az új T-Roc vezetői asszisztensrendszereinek áttekintése

Vezetéssegítő rendszerek

Travel Assist Emergency Assist vészhelyzet asszisztenssel

A Travel Assist aktívan segít a sávban maradni. Ezen kívül segít fenntartani a korábban beállított maximális sebességet és az előtte haladó járműtől való távolságot is.

A Travel Assist aktívan segíti a sávváltást is az autópályán. Ehhez a Volkswagen járművednek parkolássegítő rendszerrel és a „Side Assist” sávváltást segítő rendszerrel kell rendelkeznie.

Továbbá a prediktív sebességszabályozás és a kanyarodást segítő rendszer előnyeit is élvezheted: így járműved reagálni tud a közelgő kanyarokra és körforgalmakra, valamint a sebességet az aktuális közlekedési szabályoknak megfelelően tudja beállítani. A nyugodtabb utazásért*.

Ha vezetés közben hátrányosan befolyásoló tényezők vagy vészhelyzet miatt már nem tudod irányítani a járművet, az Emergency Assist képes észlelni ezt a helyzetet. A rendszer először megpróbálj reakcióra bírni téged. Ha ez sikertelen, átveszi a jármű irányítását, és leállítja a járművedet, hogy megelőzze vagy csökkentse a lehetséges balesetek súlyosságát. Amennyiben autópályán haladsz, az Emergency Assist egy automatikus sávváltással a járművedet a leállósávba tudja kormányozni, és ott leállítja azt*.

Travel Assist rendszer
Illustration zeigt schematisch anhand eines VW T-Roc die Funktionsweise des Emergency Assist.

ACC adaptív távolságtartó automatika

Az opcionálisan elérhető ACC adaptív távolságtartó automatika segít fenntartani a korábban beállított maximális sebességet és az előtte haladó járműtől való távolságot.

Ezenkívül az ACC támogatja a prediktív sebességszabályozást és a kanyarodást segítő rendszert: a járműved így automatikusan reagálhat az előtted álló útszakaszra, és a sebességet a közlekedési szabályokhoz igazíthatja. A nyugodtabb utazásért*.

ACC rendszer illusztrációja

Side Assist

A „Side Assist” sávváltást segítő rendszer segít felismerni a potenciálisan veszélyes helyzeteket sávváltáskor: a külső tükörben lévő figyelmeztető lámpa jelzi, ha egy jármű a holttérben van, vagy gyorsan közeledik hátulról. Indexeléskor a Side Assist automatikusan elemzi a többi jármű helyzetét és sebességét – és figyelmeztet*.

A kiállás-asszisztens növeli a biztonságot tolatás közben: figyelmeztethet az útvonaladat keresztező járművekre. Ha nem reagálsz időben, a rendszer képes önállóan beavatkozni, és vészfékezéssel csökkentheti vagy akár elkerülheti az ütközést*.

A kiszállás-figyelmeztetés segít elkerülni a veszélyes helyzeteket, amikor elhagyod a járművedet: képes felismerni, ha egy kerékpáros, személyautó vagy a közlekedés más résztvevője hátulról közeledik, és a kiszállás előtt figyelmeztet*.

Távolságtartó rendszer illusztrációja

1. A járművezetőnek mindig készen kell állnia az asszisztensrendszer felülbírálására és nem mentesül azon felelőssége alól, hogy a járművet körültekintően vezesse.

2. A rendszer határain belül.

Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális osztrák kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Az árak tájékoztató jellegűek és nem kartellben meghatározott irányárak. Tartalmazzák az osztrák fogyasztási átalányadót (NoVA), 20% áfát, a NoVA-ról szóló törvény 6. §-ában megszabott felárakat és kedvezményeket, valamint a szállítási költségeket. Német nyelvű szövegeink gördülékenyebb olvashatósága érdekében a személyekre csak a nőnemű vagy csak a hímnemű alakot használjuk. Ez semmiképp sem jelenti a másik nem hátrányos megkülönböztetését. Köszönjük megértésed.

A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján. Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak.

A jármű fogyasztása és CO₂-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más nem műszaki jellegű tényezőktől is. A fogyasztási értékek, a CO₂-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extrafelszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és a mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt. Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást. A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO₂-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.