A lehető legjobb weboldal élmény érdekében
Ez a weboldal cookiekat használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A webhely további használatával elfogadja a cookiek (alapvető cookiek) használatát. A hozzájáruláson alapuló cookiek (analitikus cookiek, funkcionális cookiek, személyre szabott tartalom cookiek) csak aktiválásuk után kerülnek használatra. Ha hozzájárul a cookiek használatához, az azonosító adatokat partnereink (cookie-szolgáltatók és IT-szolgáltatók) dolgozzák fel. A weboldalért és a cookiek ért a Porsche Hungaria Kft. a felelős. További információ a használt cookiekról és azok kikapcsolásáról az
Minden cookie aktiválása
Zárja be a menüt
Bezárás

Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában az év minden napján:

(06-80) 204-143, amely belföldről hívható, ingyenes zöld szám. (06-1) 345-1776, a Hungary Direct központon keresztül külföldről hívható.

A hívás díja ingyenes, amennyiben vezetékes hálózatból történik. Azokból az országokból, ahonnan a telefonhívás nem ingyenes, a Magyar Autóklub utólag a Klubkártya Segélyhívó Központban rögzített telefonhívás költségeit megtéríti. Önnek lehetősége van külföldről is a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ segítségét kérni (egyéb tudnivalók az Általános tudnivalók" fejezetben).

Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

  • Kártyaszám
  • Alvázszám
  • Rendszám
  • Mobilitásgarancia érvényessége
  • Kedvezményezett neve, címe
  • Visszahívható telefonszám
  • Meghibásodás természete
  • Meghibásodás földrajzi helye

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?

Gépkocsija üzemképtelenné válása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatási kedvezményekre csak akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt kapcsolatot teremt a magyarországi Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal, vagy az illető országban lévő partnerrel.

 

Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következő lehetőségek közül választhat:

I. A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről
A 06-80/204-143-as vagy a 345-1776-os telefonszám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.

II. 1. A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről

a) Hungary Direct telefonszámon keresztül
A Hungary Direct-en keresztül költségmentesen hívhatja a Segélyhívó Központot a következők szerint:

Kérjük, hívja a Hungary Direct számát, várja meg a budapesti kezelő jelentkezését, majd mondja be a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ számát (345-1776).
A kezelő kapcsolja a számot.
Szíveskedjen a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központnak az azonosítási adatokat megadni. (Kártyaszám, alvázszám, a Klubkártya érvényessége.)
Az említett adatok birtokában a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ a kezelő részére jelzi, hogy a Magyar Autóklub a hívás költségét vállalja.
A beszélgetés megkezdődhet, a hívás költsége a Magyar Autóklubot terheli.

b) Közvetlenül
Amennyiben az adott országból nem lehet Hungary Direct-en keresztül telefonálni, úgy hívja közvetlenül a magyarországi Mobilitásgarancia Segélyhívó Központot. Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívó számot tárcsázni a 345-1776-os telefonszám előtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.

2. A helyi Segélyhívó Központ hívása külföldön
Önnek lehetősége van - ha ez nyelvi nehézséget nem okoz - külföldön az adott országban működő Segélyhívó Központ telefonszámát hívni. (Ez elsősorban akkor célszerű, ha műszaki hibaelhárításra, vagy a gépjármű szállítására van szüksége.) Ebben az esetben a Segélyhívó Központ kapcsolatot létesít a magyarországi központtal. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazoni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.