Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Nemzetközi marketing kampányt indít a Volkswagen az e-mobilitás népszerűsítésére

07.05.2019
  • a magyarul is elérhető ID. Hub lesz az ügyfelek számára az elektromos mobilitás központi információs platformja
  • az eManifesto ernyőkampány célja "villamosítani" Berlint a német labdarúgó kupa döntőjére
  • a kampány több mint 600 önálló elemből áll
  • Jochen Sengpiehl, a Volkswagen marketingvezetője: "Ez nem egy termék hagyományos piaci bevezetési stratégiája. Sokkal inkább egy új korszak kommunikációja: a Volkswagen nagy tömegek számára is megfelelővé teszi az elektromos járművekkel történő közlekedést."

Wolfsburg - Az új, teljesen elektromos típus, az ID. előjegyzési időszakának május 8-ai kezdetével a Volkswagen nagyszabású nemzetközi marketing kampányt indít az elektromos közlekedés népszerűsítésére. A kampány már egy évvel az ID. piaci bevezetése előtt kezdetét veszi. A nagyobb kampányok általában a piaci bevezetéssel együtt szoktak elkezdődni. Ezúttal azonban több mint 600 önálló kommunikációs elemet hoznak létre, amelyeket különböző csatornákon tesznek majd elérhetővé. A kampány legfontosabb elemei a német labdarúgó kupa május 25-i döntője alatt mutatkoznak be Berlinben, amikor is a német főváros hirdetési felületeinek több mint 50 százalékát "villamosítja" majd a Volkswagen és az új ID. modell. A kampány központi felülete, az elektromos közlekedés információs platformja: az ID. Hub, mely a www.volkswagen.hu/id címen már most is elérhető magyar nyelven. A kampány csúcspontja pedig az ID. modell világpremierje lesz a Frankfurti Autószalonon. A kampány média költségvetése Európában bőven kétszámjegyű összeg millió euróban kifejezve.

"Jelenleg a Volkswagen meghatározó lépéseket tesz az elektromos közlekedésre való átállás irányába, amihez teljesen új marketing szemléletre van szükségünk" - magyarázta Jochen Sengpiehl, a Volkswagen márka marketingvezetője. "Ezért nem egy hagyományos piaci bevezetési stratégiát alkalmazunk az ID. típusunk számára. A szokásosnál jóval korábban elkezdjük a kampányt, amelyben nem csak a projektről beszélünk. Hiszen ez egy új korszak kommunikációja is. A Volkswagen most nagy tömegek számára is elérhetővé teszi az elektromos közlekedést. Ezt fémjelzi kampányunk mottója is: Now you can."

A kampányt a Volkswagen új európai ügynöksége, a Voltage dolgozta ki, és a Volkswagen központilag irányítja majd a Berlinben található ID. Launch House-ból, amely egy hatékony és nagymértékben integrált munkamodellen alapul. A márka ezen belül vezető ügynökségeivel, a kiválasztott média- és technológiai vállalatokkal, valamint a Volkswagen elektromos járművek forgalmazásában legfontosabb európai piacaival is együttműködik. A skandináv országok, mint például Norvégia és Svédország mellett ezek közé tartozik elsősorban Németország, az Egyesült Királyság, Franciaország, Ausztria, Spanyolország, Hollandia és Dánia. Ezeken a piacokon különösen erős növekedés várható az elektromos járművek értékesítésében, ezért a Volkswagen jelentős potenciált lát az ID. számára ezekben az országokban.

A teljes kampány összesen öt rész-kampányt foglal magában. A kampány első és legfontosabb elemét a május 25-i német labdarúgókupa döntő alkalmával, a Volkswagen és a német labdarúgó-szövetség (DFB) partneri együttműködésének keretében sugárzott televízós hirdetések jelentik. Ezzel a kampányelemmel a márka célja az, hogy felhívja a nagyközönség figyelmét arra a fejlődésre, amely során az elektromos közlekedés vezető beszállítójává válik, illetve népszerűsítse a teljesen elektromos ID. modellcsaládot. A médiamix középpontjában főként a televízió áll majd, míg Magyarországon a hangsúly inkább a digitális eszközök használatán lesz. A nemzetközi kampányban használt csatornák közé tartoznak majd az óriásplakátok, a digitális és a nyomtatott médiumok, valamint a mozik is.

Az egész kampány tartalmát fogja össze az új ID. Hub platform, amely már most, az ID. előfoglalási időszak kezdetekor is elérhető. "Áramütést szenvedek, ha esőben töltök egy elektromos autót?", "Mennyire bonyolult fali töltőt telepíteni az otthonomba?" - ezekhez hasonló és még nagyon sok más kérdésre lehet választ találni az ID. Hub platformon, amelyet a Volkswagen hozott létre. A www.volkswagen.hu/id webcímen magyarul is elérhető online magazin célja az, hogy információt nyújtson az elektromos járművekkel történő közlekedés összes témájával kapcsolatban.