Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Átfogó ösztönzőket javasol a Volkswagen a dízelek lecserélésére

2018-10-03

Támogatja a Volkswagen a német szövetségi kormány törekvéseit, hogy megfelelő megoldások bevezetésével elkerüljék a német városok lehetséges behajtási tilalmait. A levegőminőség javításának leggyorsabb és leghatékonyabb módja a járműállomány következetes megújítása. Ezért - amilyen hamar csak lehet - a Volkswagen-csoport volumenmárkái becserélési ösztönzőket ajánljanak fel 14 német városban azon ügyfeleiknek, akik az Euro 1-Euro 5 besorolású dízelmotoros járműveiket egy Volkswagen-csoport által gyártott korszerű járműre cserélnék.

"Egyértelműen kiemeli a német szövetségi kormány tervezete, hogy az elmúlt években a német városok levegője tisztábbá vált. A Volkswagen és más autógyártók eddigi intézkedései - mint például a szoftverfrissítések, valamint a roncsautó-beszámítási kezdeményezések és a csereprogramok - jelentősen hozzájárultak ehhez. A Volkswagen-csoport továbbra is jelentős szerepet kíván vállalni ügyfelei korlátlan személyes mobilitásának biztosításában. Valamint ezáltal a különösen szennyezett levegőjű városokban tervezett behajtási tilalmak elkerülésében" - magyarázta Herbert Diess, a Volkswagen igazgatótanácsának elnöke.

A Volkswagen-csoport által tervezett ösztönzők átlagos összege az Euro 1 és Euro 4 közötti károsanyag-kibocsátási osztályba tartozó dízelmotoros járművek cseréje esetében 4000 euró, míg az Euro 5 minősítésűek esetén hozzávetőlegesen 5000 euró - az ügyfél által választott modelltől függően. Az ajánlatnak része a régi jármű maradványértékétől függő kompenzáció és egy vonzó finanszírozási konstrukció is. Ezzel a Volkswagen-csoport majdnem egymillió járműtulajdonost kíván elérni a 14 városban.

A német szövetségi kormány által javasolt utólagos átalakítási intézkedések (vagyis hardveres módosítások) megvalósítása alapvetően a frissítést végző szolgáltató megoldásaitól függ. Ezeknek a megoldásoknak egyáltalán meg kell születni, jóváhagyást kell szerezni, majd hosszú távú tartósságukkal meg kell győzniük az ügyfeleket. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy az ilyen utólagos módosítások nagyobb üzemanyag-fogyasztással és kényelmi hátrányokkal járnak.