Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

A Volkswagen-csoport új, pontosabban körülírt struktúrát alakított ki: a márkák felelnek az egyes régiókért

2018-06-29

A Csoport vezérigazgatója, Herbert Diess ezzel kapcsolatban kijelentette, hogy  "a felelősséget több szereplő között osztjuk meg. Ez azt jelenti, hogy a döntéseket a jövőben jelentősen decentralizáltabban lehet majd meghozni, és a Csoport igazgatótanácsa az igazán fontos stratégiai témákra koncentrálhat. Ily' módon a Volkswagent gyorsabbá,  karcsúbbá és hatékonyabbá tesszük".

A jövőben a Volkswagen-csoporton belül az  egyes régiókért felelős márkák a következők:

- a Volkswagen márka felel  Észak-Amerikáért, Dél-Amerikáért és Afrikában a  Szaharán túli  régióért.
- a SEAT lesz felelős a növekvő észak-afrikai piacért.
- az Audi koordinálja a közel-keleti és az ázsiai-csendes óceáni térséget, kivéve Kínát.
- Kínáért továbbra is a Csoport viszi a felelősséget.
- a Skoda  lesz felelős az oroszországi és az indiai piacokért azzal, hogy tartósan erősítenie kell a Csoport piaci pozícióját  a növekvő indiai piacon az "INDIA 2.0" projekten keresztül, valamint támogatnia kell a Volkswagen és a Skoda márkák  ehhez kapcsolódó  modell offenzíváját. A felkészülés az új, műszakilag úttörő jellegű  modellek helyi kifejlesztésére és gyártására már előrehaladott állapotban van.

A  régiókért való felelősség kijelölésével az a cél, hogy a modell kínálatot a regionális ismeretekre és képességekre alapozva, a helyi partnerekkel szorosan együttműködve gyorsan és hatékonyan hozzáigazítsák a  vonatkozó piac követelményeihez és a fogyasztók igényeihez. A jövőben a régióért felelős márka feladata lesz, hogy a térségben lévő márkákkal együttműködve összehangolja a Csoport regionális stratégiáját, a márkák tevékenységét, a partneri kapcsolatokat és mindezek mellett a szervezeti együttműködés jobb kihasználását is koordinálja.