Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Új tanulmány ötvözi a SUV-modellek és a kupék világát

2017-04-18

Az I.D. (Párizs, 2016) és az I.D. BUZZ (Detroit, 2017) premierjét követően az új koncepciómodell immár az I.D. család harmadik progresszív tagjaként képviseli a nulla károsanyag-kibocsátású jármű (Zero Emission Vehicle) új generációját, nagy hatótávval és karizmatikus e-mobilitás dizájnnal. Minden I.D. modell utastere újszerű világával csábít, amelynek kialakítása, variálhatósága, méretei és kényelme már átível a kategória határain.

Az I.D. család CUV-tagja sportos, interaktív és sokoldalú nulla károsanyag-kibocsátású modell, amelynek elektromos összkerékhajtása éppoly meggyőző a "városi dzsungel" forgalmában, mint a sportos életstílus autózásai során. A mai benzinmotoros gépkocsikét idéző nagy hatótávja révén hosszú túrákra is ideális jármű. Akárcsak az I.D. és az I.D. BUZZ, e tanulmánymodell is közlekedhet teljesen automatikus üzemben. Elegendő megnyomni a kormánykerék Volkswagen-emblémáját és máris aktív az autonóm üzemmód. A kormánykerék ekkor elektromosan a műszerfalba süllyed, közös egységet alkotva a teljes egészében digitális kijelző- és kezelőelemekkel. Az elektromos autó lézerszkenner, illetve ultrahangos és radarérzékelők, valamint kamerák segítségével érzékeli környezetét és a közlekedés többi résztvevőjét.

A Volkswagen egyértelmű célkitűzésként fogalmazta meg, hogy az elektromos hajtást világméretű termékoffenzívával a következő évtized közepére a startup-szintről a nagysorozatú gyártásba emelje át. A Sanghajban bemutatott tanulmány már konkrét kitekintést kínál 2020-ra, jól érzékeltetve, hogy milyen sokrétű lehet a jövő nagysorozatú modelljeinek kínálata.