Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Újdonságok a Volkswagen világából

Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf 3 - a biztonsági rendszerek úttörője

18.10.2019

1991 augusztusától a Golf harmadik generációjával a Volkswagen korszakot indított a biztonság terén. A Golf 3 volt a termékcsalád első modellje, amely 1992-től kapható első légzsákkal, továbbá a karosszéria kialakításában elért nagy lépések jelentősen javították az ütközési tulajdonságokat. A Golf 3-mal a Volkswagen így mindenkinek elérhetővé tette a passzív biztonságot, mivel az általa kínált jobb védelemből sok ember profitált.

Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf II – a tökéletesített koncepció

17.10.2019

A Volkswagen 1983-ban vezette be a második Golf-generációt a piacra. A „Golf generáció”, mint ahogy a legnépszerűbb német író, Florian Illies elnevezte kortársait, ebben az autóban tanult meg vezetni. A helyzet az, hogy ez a Golf szintén világszerte sikeres lett: az 1991-es kivezetéséig a Volkswagen 6,3 millió Golf II-est gyártott.

Visszaszámlálás az új Golfhoz: a Golf I. – az úttörő

16.10.2019

Az első sorozatgyártásban előállított Golf 1974 márciusában hagyta el a wolfsburgi gyártósort, és májustól volt elérhető a márkakereskedésekben. Ahol a Bogár évtizedek óta uralta a piacot hátulra szerelt motorral és hátsókerék hajtással: abban a kategóriában végül beindult az elöl keresztben beépített motor és az elsőkerék-hajtás korszaka, noha az 1973-ban bevezetett Scirocco és a Passat kicsivel korábban már elindította ezt a tendenciát. A Golf megjelenésével a legnagyobb volumenű kategóriában szintén az új technológiára váltottak.

Rajtra kész a vadonatúj Golf

10.10.2019

Ha van olyan autó, amit az évtizedek bestsellerének lehet nevezni, akkor az a Golf, melyet világszerte a generációról generációra történő folyamatos fejlesztés alapozott meg. Két hét múlva, október 24-én a Volkswagen bemutatja az autó nyolcadik generációját a wolfsburgi világpremieren. Az autóban több digitalizációs és konnektivitási megoldás van, mint eddig valaha, rengeteg innovációval és rendkívül kifejező dizájnnal karöltve.

A Volkswagen wolfsburgi üzemét a „Lean and Green Management Award” kitüntetéssel díjazták

04.10.2019

A Volkswagen wolfsburgi üzemének hatékony és fenntartható gyártási folyamatait az „Automotive OEM” kategóriában a „Lean & Green Management Award 2019” elismerésével díjazták. Az idei versenyen tíz országból több, mint 250 üzem vett részt, amelyek húsz különböző iparágban képviseltették magukat.

A Volkswagen felügyelőbizottsága: az igazgatótanács és a felügyelőbizottság elnöke a pozíciójában marad

26.09.2019

Dr. Herbert Diess, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke és Hans Dieter Pötsch, a felügyelőbizottság elnöke továbbra is betölti a pozícióját. Tegnapi rendkívüli ülésén így döntött egyhangúlag a vállalat felügyelőbizottsága.

A Volkswagen AG felügyelőbizottsága elnökségének nyilatkozata

25.09.2019

Szeptember 24-i, azonnali hatállyal összehívott ülését követően a Volkswagen AG felügyelőbizottságának elnöksége az alábbi nyilatkozatot tette:

Akkumulátorcellák fejlesztését és gyártását kezdi meg Salzgitterben a Volkswagen-csoport

24.09.2019

Új mércét állít fel a Volkswagen-csoport a jövőbe mutató akkumulátorcella-technika fejlesztése, tesztelése és gyártása terén Németországban. Csupán az alsó-szászországi Salzgitter városában több mint ezer új munkahely jön létre 2023-24-ig – 300 a Volkswagen fejlesztési központjában és kísérleti szerelősoránál, valamint 700 további a Volkswagen és a Northvolt vegyesvállalatánál egy akkumulátorcellákat előállító gyár felépítésére és üzemeltetésére. Ugyanezen időintervallumban több mint egymilliárd eurót fordít a Volkswagen-csoport az akkumulátorcellákhoz kapcsolódó tevékenységeire.

A Volkswagen klímavédelmi projektekbe fektet be az elkerülhetetlen széndioxid kibocsátás ellensúlyozására

20.09.2019

A Volkswagen-csoport olyan klímavédelmi projekteket támogat, melyek elsősorban az erdők védelmére és helyreállítására összpontosítanak, különösen a trópusokon. A projekteket a legmagasabb „Verified Carbon Standard” (VCS), valamint az „Climate Community and Biodiversity Standard” (CCB) vagy „Gold Standard” szabványok szerinti tanúsítvánnyal rendelkeznek.

A tavalyi évvel összehasonlítva kis mértékben csökkentek a Volkswagen Személyautók márka kiszállításai

17.09.2019

Az általánosan véve lényegesen gyengébb piacokon a Volkswagen, amint az a 2018 augusztusi rekord mennyiségű kiszállításokat követően várható volt, az idén augusztusban valamivel kevesebb járművet szállított ki Európában. Az ügyfeleknek összesen 119.500 járművet adtak át, ami 9,9 %-kal volt kevesebb, mint az előző év azonos hónapjában. Nyugat-Európában a márka kiszállításai 9,8 %-kal csökkentek, és összesen 97.400 darabot tettek ki. Közép- és Kelet-Európában a Volkswagen márka idén augusztusban 22.100 járművet szállított le, ami 10,7 %-kal volt kevesebb, mint 2018 augusztusában.

2019-es Frankfurti Nemzetközi Autószalon: a Volkswagen az elektromos autók új korszakát nyitja meg az ID.3 világpremierjével

11.09.2019

A jövő ritkán kerül olyan kézzelfogható közelségbe, mint a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon (IAA): itt mutatkozik be ugyanis a teljesen új ID. modellcsalád első, tisztán elektromos sorozatgyártású modellje, a Volkswagen ID.3. Az újdonság alapára pedig 30 000 euró alatt marad majd. Az ID.3 megjelenése új korszak kezdetét hozza el az elektromobilitás sorozatgyártású alkalmazásában. „Az ID.3 a világ első, szén-dioxid semleges elektromos autója. Ennek megfelelően teszi le névjegyét is: az innovatív technológia, az egyéni mobilitás szabadsága és a klímavédelem mellett.” – nyilatkozta Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka operatív igazgatója a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon.

Valósággá vált látomás: az ID.3 világpremierje

10.09.2019

A Volkswagen a Frankfurti Nemzetközi Autószalon (IAA) előtti este mutatja be úttörő járművét, az ID.3 modellt. Ez a jármű egy új korszak kezdetét szimbolizálja a márka számára. Az ID.3 a tisztán elektromos járművek teljesen új generációjának első modelljeként tovább bővíti a Volkswagen kínálatát, kibocsátásmentes helyi közlekedést, kiemelkedő hatékonyságot és teljes hálózatba kapcsolhatóságot kínálva. Ezzel együtt az ID.3 a Volkswagen, mint márka átalakulását is tükrözi és egyben ez az első modell, amely az új Volkswagen emblémát viseli.

A Volkswagen bemutatta új márka arculatát és logóját

10.09.2019

Az "Új Volkswagen” előtt felgördült a függöny: a Frankfurti Nemzetközi Autószalon első sajtónapja előtti estén a Volkswagen márka bemutatta új emblémáját és márka arculatát. Ez a világpremier új Volkswagen korszak kezdetét jelzi. Az eseményt a teljesen elektromos hajtásrendszerű ID.31 bemutatása kíséri (1). A Volkswagen jövője elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt és semleges szén-dioxid-mérlegű. Az új márka arculattal a VW egységes, globális, 360 ° -os márka élményt hozott létre, amely egyben korszerűbb és hitelesebb is. Az új Volkswagen embléma lapos, kétdimenziós kivitelével tisztább és csak lényeges elemeit jeleníti meg. A márka arculata és emblémája nagy rugalmasságot céloz meg, és a digitális alkalmazásokhoz készült. A Volkswagen márka arculatának átalakítása a világ egyik legnagyobb átmárkázási kampánya. Az új arculatra való teljes áttérés 2020 közepére várható.

A Frankfurti Autószalonon tartja premierét az „Új Volkswagen”

09.09.2019

A Volkswagen márka két világpremiert is tart az idei Frankfurti Autószalon (IAA) alkalmával. A tisztán elektromos hajtásrendszerű ID.3 modell mellett ugyanis az „Új Volkswagen” („New Volkswagen”) mottó jegyében a márka új emblémáját és új márka arculatát is bemutatják a világ nyilvánossága előtt. A Bogár és a Golf után most az ID.3 vezeti át a Volkswagen márkát egy elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt, és semleges szén-dioxid-mérleg jellemezte új korszakba. A tartalmi irányváltást és hosszútávon fenntartható termékeket hozó, nem egész négy éve elindított stratégiai átalakulás az új arculattal immár kívülről is jól látható lesz – a márka összességében jóval fiatalosabbá, nagyobb mértékben digitalizálttá, s ezzel modernebbé válik.

Különleges szolgáltatás újságírók számára: A „Volkswagen live” adások első alkalommal közvetítenek az IAA 2019-ről

09.09.2019

Első alkalommal fog a Volkswagen élőben beszámolni az autókiállításról egy Newsdesk (híroldal) és egy TV stúdió útján: Az IAA (Frankfurti Autószalon) kezdetétől a Kommunikációs Osztály napi közvetítést biztosít a 3-as csarnokban található standról, Frankfurt am Mainból, az adások a kiállítás megnyitóját megelőző napon kezdődnek, és a sajtónapokon is (szept. 10-11) folyamatosak lesznek. A híroldalon a média képviselői szöveges, kép- és filmanyagokat, valamint közvetlen kapcsolatot kapnak az interjúpartnerekkel. Az újságírók munkaállomásokat is használhatnak, melyek a kiállítási standon találhatók.

Novemberben kezdődik az ID.3 gyártása a zwickaui Volkswagen gyárban

09.09.2019

A visszaszámlálás elkezdődött: az ID.3 sorozatgyártása novemberben kezdődik a Zwickau járműgyárban. Jelenleg az utolsó robotokat telepítik, és zajlik az összeszerelő sor üzembe helyezése. Az ID.3 az elektromos autók teljesen új generációjának első modellje, amely a Volkswagen elektromos hajtású moduláris padlólemezén (MEB) alapul. Az ID.3 ma este a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon (IAA) debütál, az első járműveket az ügyfelek jövő nyáron vehetik át. Az ID.3-mal a Volkswagen az autóipar legnagyobb elektromos offenzíváját kezdi meg. Csak a következő három évben összesen 33 különböző, a MEB-en alapuló modell gyártása kezdődik, amely a Volkswagen-csoport összes volumen márkája között oszlik meg.

A Volkswagen-csoport egy, a háromdimenziós hologramok területén jelentős technológiai vállalatba fektet be

05.09.2019

A Volkswagen kisebbségi tulajdonosként bevásárolta magát a SeeReal Technologies vezető technológiai vállalatba. Ez a részesedés lehetőséget biztosít a Volkswagen-csoport számára, hogy hozzáférjen az autóiparban használt kijelzők technológiáját érintő jövőorientált kiterjesztett valósághoz. A kutatási projekt révén a konszern olyan kulcsfontosságú tudáshoz jut hozzá, amellyel a jövőbeni közlekedést még biztonságosabbá és kényelmesebbé teheti.

Innovatív Twindosing technika csökkenti mintegy 80 százalékkal a nitrogén-oxidok (NOx) emisszióját

04.09.2019

2018 óta a Volkswagen dízelmotoros modelljei kizárólag a szelektív katalitikus redukció (Selective Catalytic Reduction; SCR) elvén működő kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel készülnek, amely jelentősen mérsékli a kipufogógáz nitrogén-oxid-tartalmát. A Volkswagen most az SCR-rendszerek következő fejlesztési szintjeként bemutatta az úgynevezett kettős adagolás (Twindosing) technikáját, amely két egymás mögött elrendezett SCR-katalizátor elé fecskendezi be az AdBlue adalékanyagot. Az új eljárást jelenleg a 110 kW (150 LE) teljesítményű Passat 2.0 TDI Evo modellben alkalmazzák, amely így már most rendelkezik a jövőbeni Euro 6d kipufogógáz-szabvány előírásainak teljesítéséhez szükséges műszaki feltételekkel.

7:38.585 perc a „Mennyek kapujáig”: a Volkswagen az ID.R modellel állította fel az első rekordot a kínai Tianmen hegységben

03.09.2019

Egy különleges utazás a csúcsra, lélegzetelállító felvételek és az első rekord a Tianmen hegységben: a Volkswagen egy óriási mérföldkőhöz érkezett az ID.R modellel Kínában. Olyan állomáshoz, amelynek segítségével a szó szoros értelmében új magasságokba érhet az elektromobilitás. A francia versenyző, Romain Dumas minden eddiginél gyorsabban, 7:38.585 perc alatt teljesítette a Tianmen hegység 99 szűk kanyarját. A Pikes Peak-i Nemzetközi Hegyi Felfutó versenyen (Egyesült Államok) és a Goodwood Festival of Speed (Egyesült Királyság) eseményén jelenleg az ID.R tudhatja magáénak a legjobb időt, a Nürburgring-Nordschleife versenypályáján pedig övé a leggyorsabb, elektromos autóval megtett kör. Most pedig a kínai Tianmen hegység emelkedőin bizonyított az eddigi leggyorsabb idővel. Az ID.R a motorsportos képviselője a Volkswagen új, tisztán elektromos járműinek, az ID. modellcsaládnak, amelyek közül az első – az ID.31 – világpremierjét szeptember 10-én a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon tartja a márka. Stackmann úr, az egész Volkswagen csapat izgatottan várja az ID.R felbukkanását a legendás Tianmen hegységben. Mitől különleges ez az esemény az Ön számára?

Jürgen Stackmann: „Az elektromos mobilitás egy érzelemgazdag és lenyűgöző dolog. Az ID.R ezt az egyértelmű üzenetet közvetíti felénk.”

30.08.2019

Szeptember 2-án az ID.R egy igen különleges kihívással néz szembe a Kínában található Tianmen hegységben. A rekordvadász francia versenyző, Romain Dumas az ID.R volánja mögött olyan mércét állít fel, amelynek megdöntésére később a versenytársak is kísérletet tehetnek. Ezidáig senki sem vágott neki versenyautóval a mítikus hegységbe vezető, különösen kanyargós hegyi útnak. A jövőbeni ID. termékcsalád sportos előfutára, az ID. R versenyautó révén a Volkswagen bepillantást enged az elektromos hajtású járművek területén rendelkezésre álló szakértelmébe, amelyhez a motorsport világát most tesztelési területként és állomásként használja. Mindössze egy év leforgása alatt a Volkswagen és tisztán elektromos ID.R versenyautója új rekordot állított fel a Pikes Peak-i Nemzetközi Hegyi Felfutó versenyen (Egyesült Államok) és a Goodwood Festival of Speed (Egyesült Királyság) eseményén, valamint a németországi Nürburgring-Norsdchleife versenypályáján. Az alábbi interjúban Jürgen Stackmann, a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja kifejti, hogy a „Kínai kihívás” miért bír szimbolikus jelentőséggel a Volkswagen márka mobilitás területén indult átállásához kapcsolódóan.

Megkezdődött az új Golf utolsó teszt fázisa

29.08.2019

Az új Golf lassan feláll a rajtrácsra, megérkezik a nyolcadik generáció. A dizájn és a digitális innovációk sora új korszakba emeli az új Golfot: az elektromos hajtások korszakába, a digitalizált és összekapcsolt belső világba: az autót vezetési asszisztensek, online alapú funkciók és szolgáltatások jellemzik. A Golfból eddig több mint 35 millió darab készült, és következő generációja új impulzusokkal kívánja alakítani a korszakot.

A Volkswagen Ferdinand Piëch-et gyászolja

28.08.2019

A Volkswagen-csoport gyászolja egykori vezérigazgatóját, a Felügyelő Bizottság elnökét Prof. Dr. Ferdinand Piëch-et. A Felügyelő Bizottság és az Igazgatóság a 660 000 alkalmazott nevében őszinte részvétét fejezi ki a családnak, és tiszteleg Piëch kimagasló tevékenysége előtt, melyet a Volkswagen, a Csoport márkái és az autóipar egészének fejlesztése során nyújtott.

A Volkswagen ID. R rekordkísérlete kíséri a márka elektromos modelloffenzíváját Kínában

26.08.2019

A Tianmen hegység sok szállal kötődik a kínai mitológiához. Az ország déli részén található, 1 519 méter magas hegyről úgy hitték, hogy a mennyországba vezet. Éppen ezért a Volkswagen projektje – amely során a tisztán elektromos ID.R modell rekordidő alatt teljesíti a csúcshoz vezető, nem kevesebb, mint 99 kanyarból álló, közel tizenegy kilométeres utat – szimbolikus jelentőséggel bír. A nulla károsanyag-kibocsátással üzemelő ID.R látványos útja kíséri ugyanis a Volkswagen márka átfogó elektromobilitási offenzíváját Kínában.

„Le a tetővel!” – az új T-Roc Cabriolet

15.08.2019

Az új T-Roc Cabriolet világpremierjével a Volkswagen új színt hoz a SUV kategóriába. A nyitott tetejű változat a népszerű crossover modellsorozatot bővíti, és új stílust hoz a bővülő SUV-piacra. Az új T-Roc Cabriolet hivatalos bemutatóját szeptember 12–22. közt a Frankfurti Autószalonon (IAA) tartják, piaci bevezetésére 2020 tavaszán kerül sor.

Rekord a „Zöld Pokolban” - a Volkswagen ID.R Nordschleife köre számokban

13.08.2019

A közismert Nordschleife versenypálya elektromos rekordja figyelemre méltóan alacsony energia felhasználásával jött létre. Két hónappal ezelőtt a Volkswagen újabb e-mobilitási mérföldkövet ért el az ID.R-rel, hiszen a teljesen elektromos versenyautó mindössze 6:05,336 perc alatt, 204,96 km / h átlagsebességgel tette meg a „Zöld Pokol” 20,8 kilométeres körét, és ezalatt mindössze 24,7 kWh energiát fogyasztott. Ez egyrészt azt jelentette, hogy az ID.R nemcsak jelentősen gyorsabb volt, mint egy GT3 sportautó, hanem azt is, hogy mindössze negyedannyi energiát használt fel egy kör alatt. Az ID.R az ID.R család sportos előfutára és prototípusa, amellyel a Volkswagen 2020-tól mindenki számára elérhetővé teszi az e-mobilitást. A ID.R-rel végzett rekordkísérletek során sikeresen használt technológiák a sorozatgyártású modellekbe is bekerülnek.