A lehető legjobb weboldal élmény érdekében
Ez a weboldal cookiekat használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A webhely további használatával elfogadja a cookiek (alapvető cookiek) használatát. A hozzájáruláson alapuló cookiek (analitikus cookiek, funkcionális cookiek, személyre szabott tartalom cookiek) csak aktiválásuk után kerülnek használatra. Ha hozzájárul a cookiek használatához, az azonosító adatokat partnereink (cookie-szolgáltatók és IT-szolgáltatók) dolgozzák fel. A weboldalért és a cookiek ért a Porsche Hungaria Kft. a felelős. További információ a használt cookiekról és azok kikapcsolásáról az
Minden cookie aktiválása
Zárja be a menüt

Hírek

Újdonságok a Volkswagen világából

 

2019.12.10 Megújult Volkswagen e-up! – nagyobb hatótávolság, gyorsabb töltés, jelentősen kedvezőbb ár

Az első generációhoz hasonlítva majdnem megduplázódott a megújult e-up! akkumulátor kapacitása, amely így akár – WLTP-szabvány szerint – 260 kilométert is képes megtenni egyetlen töltéssel. A Volkswagen kisautója ráadásul rendkívül kedvező áron, akár 5 millió forint alatt is elérhető a hazai márkakereskedésekben 2019 decemberétől.

Bővebben
 

2019.12.4 A versenyautó és a sorozatgyártású modell találkozása: A Volkswagen ID.R és ID.3 az Essen Motor Show-n

Az ID.R elektromos versenyautó és az új ID.3 ad találkát egymásnak 2019. november 30. és december 8. között az Essen Motor Show-n. A versenyautó tanulmány és a hétköznapi használatra szánt sorozatgyártású modell közösen mutatkozik be Európa legnagyobb tuning kiállításán a 3-as csarnokban. Első pillantásra az elektromos autózás két úttörője két teljesen eltérő járműkoncepciót követ, amelyek ennél eltérőbbek nem is lehetnének. Azonban a 2018. óta világszerte rekordot rekordra halmozó ID.R és a szeptemberben debütált Volkswagen ID.3 a hajtásrendszerén kívül több más elemében is közös. Az ID.R fejlesztése és különböző rekordállítási eseményei értékes információkkal szolgáltak az ID. család fejlesztéséhez. Ezzel együtt a gyártásfejlesztés is számos ponton támogatta a Volkswagen Motorsport csapatát a sorozatgyártás előkészítése során szerzett ismeretanyaggal.

Bővebben
 

2019.12.2 Mobilitási partnerség és Volkswagen flották a 2020-as labdarúgó Európa-bajnokságra

A labdarúgó világ szeme szombaton Bukarestre irányult: a román fővárosban sorsolták a 2020-as labdarúgó Európa bajnokság első csoport-körének beosztását. Hivatalos mobilitási partnerként a Volkswagen komoly várakozással tekint a tornára, amelyet először rendeznek több helyszínen az egész kontinensen.

Bővebben
 

2019.11.29 Másfél millió forintos adománnyal támogatta a Volkswagen az SOS Gyermekfalvakat

Volkswagen pályanapot szervezett ősszel a márka hazai képviselete a Hungaroringen, amely során a Volkswagen tulajdonosok előzetes regisztrációt követően több kört is megtehettek versenykörülmények között autójukkal a mogyoródi versenypályán. A rendezvényt követően a márka – a Volkswagen tulajdonosok döntése alapján – másfél millió forintos támogatást ajánlott fel az SOS Gyermekfalvak részére, amelyet a MOL Fehérvár FC stadionjában vehetett át a szervezet egy hat gyermeket nevelő SOS család és a fehérvári csapat játékosainak társaságában.

Bővebben
 

2019.11.28 A Volkswagen gyorsabb ütemben halad a fenntartható és hatékony gyártás irányába

A Volkswagen Csoport a korábban tervezettnél gyorsabb ütemben halad a fenntartható és hatékony gyártás megvalósítása irányába. Ezzel párhuzamosan a vállalat továbbra is jó úton halad gyártási költségeinek csökkentésével. A Volkswagen Csoport igazgatótanácsának tagja és a Porsche AG igazgatóságának elnöke, Oliver Blume így nyilatkozott az eredmények kapcsán: „Gyártásunk minden eddiginél környezetbarátabb módon történik. 2010. és 2019. év vége között az egy jármű gyártására jutó környezeti terhelés várhatóan több, mint 37 százalékkal csökken.” Az ellentétes hatások kiegyensúlyozására a gyártás területén egy milliárd euró értékben valósulnak meg különböző, teljesítménnyel összefüggő intézkedések és a termelékenység is hat százalékkal emelkedik. Blume ugyanakkor hangsúlyozta, hogy emellett további hatékonysági intézkedéseket sem hagyhatnak figyelmen kívül.

Bővebben
 

2019.11.25 Kiváló kibocsátású SUV-k: akár tisztábbak is lehetnek mint a városi levegő

Érdekes tesztet közölt nemrégiben az Auto Motor und Sport német szaklap: a 2019/18. számában publikált mérés sorozat a dízel kipufogógáz és a stuttgarti városi levegő szálló por tartalmára koncentrált. Más kipufogógáz-összetevőkhöz képest ugyanis a szilárd részecskék, a szálló por egészségkárosító hatása bizonyult jelentősnek. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) nagy részecskékre vonatkozó PM10-es, és kisebb részecskékre vonatkozó PM2.5-ös határértékei a részecskék tömegét érintik. Ám belégzéskor épp a legkönnyebb és legkisebb részecskék jutnak be legmélyebbre tüdőnkbe.

Bővebben
 

2019.11.20 A Volkswagen továbbra is komolyan invesztál a jövőt meghatározó területekbe

A Volkswagen Csoport továbbra is komolyan invesztál a jövőjét meghatározó területekbe. A 68. tervezési kör részeként meghatározták a 2020 és 2024 közötti időszakra vonatkozó befektetési tervet*. A terv megvitatása és jóváhagyása múlt pénteken, a felügyelőbizottság ülésén történt meg. A konszern közel 60 milliárd eurós költésről határozott, amelyet a jövő meghatározó területein, mint például a hibridizáció, az elektromos mobilitás és a digitalizáció kívánnak befektetni a következő öt évben. Ez az összeg kicsivel több, mint 40 százaléka a vállalat erre az időszakra tervezett, ingatlanbefektetésre, telephelyet és eszközöket érintő befektetésre és a teljes kutatásra és fejlesztésre előirányzott összegének. A Volkswagen Csoport előző tervezési köréhez képest ez közel 10 százalékpontnyi növekedést jelent. A konszern ebből az összegből csak az elektromos mobilitás témakörére 33 milliárd eurót tervez fordítani.

Bővebben
 

2019.11.18 Több mint 200 ló egy sporttáskában – a Volkswagen ID.3 elektromos hajtása

Az ID.3 a Volkswagen egy új korszakának, az elektromos mobilitásnak a kezdete. Az elektromos hajtást, amely a moduláris elektromos hajtásrendszer-platformján (MEB) alapul, a Volkswagen Group Components gyártja. Nem csak kevésbé összetett, mint egy hagyományos benzin- vagy dízelmotor, hanem elég kompakt is ahhoz, hogy beleférjen egy sporttáskába. De hogyan működik valójában a kasseli Components telephelyen gyártott elektromos hajtás?

Bővebben
 

2019.11.6 Megerősítette éves célkitűzéseit a Volkswagen márka – Jelentősen nőtt a kilenchavi forgalom és eredmény

A folyó üzleti év harmadik negyedévében is folytatta nyereséges növekedését a Volkswagen Személyautók márka. Enyhén csökkenő kiszállítások mentén a Volkswagen-csoport alapmárkája az előző év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal 65,4 milliárd euróra növelte forgalmát 2019 első kilenc hónapja során, amely bővülés motorjául mindenekelőtt a kedvező modellek szerinti megoszlás (modellmix) és árhatások szolgáltak. A különleges hatások nélküli működési eredmény 35 százalékkal 3,2 milliárd euróra emelkedett, miután az előző év ugyanezen mutatóját negatívan befolyásolta a WLTP-átállás. A különleges hatások nélküli operatív forgalomarányos nyereség szeptember végével 4,8 százalékra (az előző év: 3,7 százalék) adódott, a dízel témakörből származó különleges hatások pedig kilenc hónap alatt összesen mínusz 722 millió eurót tettek ki (az előző év: mínusz 1,6 milliárd euró).

Bővebben
 

2019.11.4 A Volkswagen megkezdi az átállást az e-mobilitásra: Zwickauban megkezdődött az ID.3 gyártása

A Volkswagen elektromos offenzívája sebességet váltott: ma hivatalosan megkezdődött az ID.3 sorozatgyártása. Az elektromos járművek (EV) új generációjának első autója - egy fehér ID.3 – Dr. Angela Merkel szövetségi kancellár és Dr. Herbert Diess a Csoport vezérigazgatójának jelenlétében gurult le a szerelőszalagról. A Volkswagen-csoport 2028-ra körülbelül 22 millió elektromos járművet tervez eladni világszerte, ezáltal segítve ezek áttörését. Zwickau kulcsszerepet játszik ebben a törekvésben: első alkalommal alakítottak át egy nagy autógyártó üzemet teljes mértékben az e-mobilitásra, mintegy 1,2 milliárd eurós beruházással. A tervek szerint Zwickau jövőre már mintegy 100.000 elektromos autót fog gyártani. 2021-től évente akár 330,000 elektromos hajtású jármű is elhagyhatja az összeszerelő sort, ezáltal a telephely Európa legnagyobb és leghatékonyabb elektromos járműgyára, és a Volkswagen globális gyártóhálózatának átalakulásának vezetője lesz.

Bővebben
 

2019.10.29 Visszaszámlálás a gyártás kezdetéig: 2018-ban kezdődött a zwickaui üzem elektromos autógyárrá való átalakítása

Elindult a visszaszámlálás: néhány nap múlva a Volkswagen megkezdi a teljesen elektromos ID.3 sorozatgyártását. Dr. Angela Merkel szövetségi kancellár és Dr. Herbert Diess, a csoport vezérigazgatója 2019. november 4-én személyesen lesznek jelen, amikor az első autó legördül a zwickaui gyár szerelőszalagjáról. A szövetségi kancellár részt vesz a hivatalos ünnepségen, és meglátogatja a gyártósort is. Az ID.3 a legújabb generáció első modellje, mely a Volkswagen globális elektromos offenzívájából az utakra gördül. A Volkswagen az első volumengyártó, amely egy nagy autógyárat teljes egészében átalakított a belső égésű motorok gyártásáról az e-mobilitásra. A gyár szakaszos átalakítása már 2018-ban megkezdődött, és 2021-ben teljes mértékben befejeződik. Ezzel Zwickau lesz Európa legnagyobb és leghatékonyabb elektromos autógyára.

Bővebben
 

2019.10.28 Az új Passat kapta a „2019. Legjobb Cégautója” elismerést

Sikeres indulás az új Passat számára: mindössze néhány héttel megjelenése után a széleskörű megújuláson átesett Passat elnyerte a „2019. Legjobb Cégautója” díjat. A Volkswagen egyik legkeresettebb modelljének új kiadása már több fontos összehasonlító teszten diadalmaskodott, ezzel is bizonyítva, hogy az új Passat egyike a piacon jelenleg elérhető legjobb üzleti modelleknek.

Bővebben
 

2019.10.25 Az új Golf világpremierje: digitalizált, összekapcsolt és intelligens

A Golf a legsikeresebb európai autó, melyből eddig több mint 35 millió darabot értékesítettek. A bestseller történetének új fejezete 2019. október 24-én kezdődik, a nyolcadik generációs, digitalizált, összekapcsolt és intuitív Golf világpremierjével. A Golf még soha nem volt ilyen előremutató. Az egyidejűleg bevezetett hibrid változatokkal elektromossá teszi a kompakt osztályt. Digitális belső tere az intuitív működés új dimenzióját teszi elérhetővé. Az asszisztens rendszerekkel támogatott vezetés akár 210 km / h sebességig is lehetséges. Ez az első Volkswagen, amely a Car2X-en keresztül képes a forgalmi helyzetek adatainak intelligens feldolgozásra, vagyis előre tud figyelmeztetni a veszélyekre. Világpremierjére Wolfsburgban került sor, ahol a Golf pályája elindult, és ahol az utóbbi 45 évben gyártották és fejlesztették. Az új Golf decemberben lesz elérhető a piacon.

Bővebben
 

2019.10.24 Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf 6 - Csúcskategória kompakt méretben

2,85 millió Golf 6 modellt gyártottak 2008 és 2012 között. A 6. generációs Golf ismét előrelépést jelentett a biztonság szempontjából: a még mindig lézerhegesztett karosszéria az EuroNCAP töréstesztjén a maximális öt csillagos értékelést kapta. Az új asszisztens-rendszerek széles választéka szintén ebben a Golfban mutatkozott be - ezek a csúcstechnológiás biztonsági és kényelmi technológiák áttörését jelentették.

Bővebben
 

2019.10.24 Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf 7 - könnyű szerkezet, széles motor- és hajtáslánc választék

Az eddig gyártott több mint 35 millió Golf közül körülbelül hat millió a Golf 7 sorozatból, a legújabb generációból került ki. A hetedik Golf története hivatalosan a 2012. szeptember 4-i berlini bemutatóval kezdődött, és egy nappal később megkezdődött az új Golf 7 előértékesítése az első országokban. Csakúgy mint elődei esetében - a Golf első hat generációjából együttesen 29,3 millió darabot értékesítettek - a világ legnagyobb darabszámban eladott autójává vált.

Bővebben
 

2019.10.22 Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf 5 – a nagykorúvá vált autó

z volt az a kényelmet és dinamikát kínáló Golf generáció, amely felülmúlta az egyre nagyobb számban megjelenő felső-középkategóriás konkurens modelleket. Igaz volt ez a minőségre is. Ezt bizonyítja többek között az is, hogy a lézerhegesztett karosszéria torziós merevsége 35% -kal nőtt 2003-ban, a Golf 5 debütálásakor. Ez volt az első Golf modell, mely opcionálisan hátsó oldalsó légzsákokkal is rendelhető volt - a szokásos légzsákokkal – első oldalsó és fejlégzsákokkal - együtt ez azt jelentette, hogy a felfújható védőpárnák közül immáron nyolc volt megtalálható a jármű fedélzetén.

Bővebben
 

2019.10.21 Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf 4 - a stílus ikon

A letisztult és precíz dizájn a márkát jobban jellemzi, mint valaha, és új utat indított a Volkswagen jövőjében. A Golf 4-et a 90-es évek közepén fejlesztették ki, az akkori Volkswagen Vezető Tervező, Hartmut Warkuß irányítása alatt. Manapság a formatervezési szakértők stílus ikonnak tekintik az autót, mely úttörő szerepet játszott a termékcsaládban. Ez annak köszönhető, hogy ennek a generációnak a kompromisszumok nélkül rajzolt egyértelmű vonalai és a termékcsaládra jellemző feltűnő kialakítású C-oszlopával egy kicsit visszatérést jelentett az 1974-es Golf 1 úttörő stílusához.

Bővebben
 

2019.10.18 Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf 3 - a biztonsági rendszerek úttörője

1991 augusztusától a Golf harmadik generációjával a Volkswagen korszakot indított a biztonság terén. A Golf 3 volt a termékcsalád első modellje, amely 1992-től kapható első légzsákkal, továbbá a karosszéria kialakításában elért nagy lépések jelentősen javították az ütközési tulajdonságokat. A Golf 3-mal a Volkswagen így mindenkinek elérhetővé tette a passzív biztonságot, mivel az általa kínált jobb védelemből sok ember profitált.

Bővebben
 

2019.10.17 Visszaszámlálás az új Golfhoz: Golf II – a tökéletesített koncepció

A Volkswagen 1983-ban vezette be a második Golf-generációt a piacra. A „Golf generáció”, mint ahogy a legnépszerűbb német író, Florian Illies elnevezte kortársait, ebben az autóban tanult meg vezetni. A helyzet az, hogy ez a Golf szintén világszerte sikeres lett: az 1991-es kivezetéséig a Volkswagen 6,3 millió Golf II-est gyártott.

Bővebben
 

2019.10.16 Visszaszámlálás az új Golfhoz: a Golf I. – az úttörő

Az első sorozatgyártásban előállított Golf 1974 márciusában hagyta el a wolfsburgi gyártósort, és májustól volt elérhető a márkakereskedésekben. Ahol a Bogár évtizedek óta uralta a piacot hátulra szerelt motorral és hátsókerék hajtással: abban a kategóriában végül beindult az elöl keresztben beépített motor és az elsőkerék-hajtás korszaka, noha az 1973-ban bevezetett Scirocco és a Passat kicsivel korábban már elindította ezt a tendenciát. A Golf megjelenésével a legnagyobb volumenű kategóriában szintén az új technológiára váltottak.

Bővebben