Zárja be a menüt
Bezárás

We Connect Start
Összekapcsolja és támogatja Önt,
így nyugodtabban ér céljához

 

Intelligens kapcsolódás az Ön ID. Volkswagen járművével

Az ID. család valamely modelljét vezeti? Akkor Ön a jövőben nem csak teljesen elektromosan közlekedik, hanem a We Connect Start szolgáltatással teljesen hálózatba is van kapcsolva. Az eCall automatikus segélyhívó rendszer a kezdetektől fogva Önért van. A We Connect Start online szolgáltatásaival digitális asszisztensek is elérhetők a fedélzeten, amelyek teljesen aktuális információkat nyújtanak a töltéskezelésről vagy a forgalomról, és amelyekkel a kiválasztott funkciók távolból is kezelhetők az okostelefonnal.

Online közlekedési információk

Előzze meg a forgalmat.

Mostantól a forgalom nem zökkenti ki a ritmusból, mivel az Ön ID. Volkswagen járműve Önnel együtt gondolkozik. A navigációs rendszere szinte valós időben használja az online közlekedési információkat, felismeri a baleseteket, az útépítéseket, vagy a forgalmat befolyásoló egyéb tényezőket, és mindig az optimális útvonalat javasolja Önnek. Ezzel időt és idegeskedést takarít meg.

Töltés

Menetkész, amikor Ön is az.

Szeretné ellenőrizni az ID. modelljével megtehető távolságot? A We Connect ID. alkalmazással az okostelefonján mindig megtekinthető az akkumulátor töltöttségi szintje és a megtehető útszakasz, valamint ellenőrizheti, hogy csatlakoztatva van-e a töltőkábel. Ha igen, akkor a jármű töltését a kanapéról is elindíthatja vagy leállíthatja.

Klimatizálás

Teljesen Önre szabva.

Kint nagyon meleg vagy nagyon hideg van? Az alkalmazással kényelmesen gondoskodhat az ID. járművének komforthőmérsékletéről. Mivel a klímaberendezése az okostelefonjával indítható vagy leállítható, ill. beállítható a jármű kívánt hőmérséklete. Különösen kényelmes: az ülésfűtést is beállíthatja indítás előtt. Annak érdekében, hogy kezdetektől fogva jól érezze magát az ID. járművében.

Töltőállomások

Hálózatba kötve a töltőállomásokkal.

A We Connect Start használatával csatlakozhat. Ha elérte az ID. modellje akkumulátorának tartalékkapacitását, akkor az alkalmazás automatikusan megkeresi a közelben lévő töltőállomásokat, és megjeleníti az árakat, nyitvatartási időket, a foglaltságot és a töltődugasz típusát. A kiválasztott állomás felvehető az útvonalvezetésbe. Egyszerűbb nem is lehet.

Online térképfrissítés

Legyenek mindig képben.

Az ID. termékcsalád modelljeiben a navigációs térképek automatikusan a legfrissebb állapotúak. Ugyanis az infotainment rendszer fennálló online kapcsolat esetén rendszeresen frissíti és telepíti a térképeket közvetlenül a járműben.

Hálózatba kapcsolva a We Connect ID. alkalmazással

Töltse le az ID. termékcsalád komfort- frissítését: a We Connect ID. alkalmazás jelenti a kapcsolatot az Ön ID. Volkswagen járművével és mindennel, ami Önnek fontos. Az alkalmazás távvezérlővé alakítja át az okostelefonját, amellyel számos hasznos járműfunkciót vezérelhet. Így mindig szemmel tarthatja ID. járművét - akkor is, ha nem ül benne.

Tovább az App Store-hoz 

Tovább Play Store-hoz 

Egyszerű regisztráció és indulás

A következőkben ismertetjük, hogyan aktiválhatja néhány lépésben a We Connect Start szolgáltatást, és hogyan használhatja az autóban az okostelefonjával a digitális szolgáltatásainkat.

1. Töltse le az ingyenes We Connect ID. alkalmazást

Töltse le az ingyenes We Connect ID. alkalmazást az okostelefonjára. Az operációs rendszerének megfelelően a We Connect ID. alkalmazás Androidos készülékekre, ill. iOS-készülékekre az App Store vagy a Google Play Store webáruházból tölthető le.

We Connect ID. az App Store webáruházban

We Connect ID. a Play Store webáruházban

2. Hozza létre a felhasználói fiókját

A Volkswagen ID használatával jelentkezzen be az alkalmazásba. Ha még nem hozott létre Volkswagen ID azonosítót, akkor az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti a regisztrációs folyamaton.

3. Adja hozzá a Volkswagen járművét

A járműazonosító számmal (alvázszám) adja hozzá Volkswagen járművét a felhasználói fiókjához a We Connect ID. alkalmazásban. Az alvázszám megtalálható a forgalomba helyezési engedélyben és a szélvédő mögött.

4. Aktiválja a We Connect Start szolgáltatást

Az aktiválási folyamat befejezéséhez kövesse az alkalmazásban a We Connect Start szolgáltatás szerződés megkötésére vonatkozó utasításokat. Az intelligens szolgáltatásokkal emelje magasabb szintre a digitális élményeket.

Ötletek és trükkök

Hogyan módosítható a We Connect ID. alkalmazásban a hatótávolság mértékegysége (például mérföldről kilométerre)?

A mértékegység módosításához változtassa meg okostelefonja területi beállítását (ország kiválasztása). Android: Beállítások -> Rendszer -> Dátum és idő -> "Hálózat által rendelkezésre bocsájtott idő" inaktiválása -> Időzóna -> Régió -> Válassza ki a kívánt országot iOS: Beállítások -> Általános -> Nyelv & régió -> Régió -> Válassza ki a kívánt országot Mindkét operációs rendszer esetében javasolt a beállítások módosítása után elindítani a We Connect ID. alkalmazást. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a módosítások hatással lehetnek az okostelefonja alkalmazásaira.

A We Connect ID. alkalmazás más megtehető útszakaszt jelezi ki, mint a jármű. Mi ennek az oka?

A We Connect ID. alkalmazásban és a járműben eltérő adatok jelenhetnek meg a megtehető útszakasz kapcsán, mivel az alkalmazás és a jármű közötti adatcsere nem folyamatos. Az adatok általában nem szinkronizálódnak menet közben. Ha kikapcsolja a gyújtást, akkor az adatoknak frissülniük kell.

Szeretném hozzáadni az ID.3 / ID.4 járművemet a We Connect ID. alkalmazáshoz, azonban az alkalmazásan egy régebbi jármű található. Ennek ellenére hozzáadhatom az ID.3 / ID.4 járművemet?

A We Connect ID. alkalmazásban több járművet is elmenthet. Az ID.3 / ID.4 hozzáadásához vagy a kezdőképernyőn jelenik meg egy hivatkozás, amely közvetlenül átvezeti Önt a járműazonosító szám beviteli felületre vagy beléphet a Jármű menübe (balról a második ikon), majd onnan a járműállományba (jobb felső járműikon) A "+" ikonra kattintást követően beírhatja vagy az okostelefonjával beszkennelheti az ID.3 / ID.4 járműve járműazonosító számát, és elvégezheti a szükséges regisztrációt. Ehhez kövesse az alkalmazásban megjelenő utasításokat.

A We Connect ID. alkalmazásban megjelenő járműikon nem felel meg a járművemnek. Mi ennek az oka?

A We Connect ID. App az Ön ID.3 és ID.4 járműve digitális kísérője. Az alkalmazás funkciói ezért elsődlegesen az ID.3 / ID.4 járművekre vannak beállítva. Az alkalmazással más Volkswagen modellek is társíthatók, azonban ezek funkcionalitása jelenleg korlátozott. Ezért nem jelenik meg az összes a jármű menüben. Fejlesztőink dolgoznak a további járműikonok implementálásán és a We Connect ID. alkalmazás funkcióinak további Volkswagen járműmodellekkel történő bővítésén.

Csökkenthetem a We Connect ID. alkalmazásban a töltési sebességet?

A We Connect ID. alkalmazásban a töltési sebességet beállíthatja a 8 kW csökkentett értékre. Ez a funkció az alkalmazás járműmenüjében, a Beállítások alatt található. A csökkentett töltési sebességgel töltés azonban csak a váltóárammal végzett szabályos töltéshez (AC-töltés) áll rendelkezésre. Az egyenárammal végzett gyorstöltéshez (DC-töltés) ez a beállítás nem használható.

Hozzáadhatom az ID.3 / ID.4 járművemet a We Connect ID. alkalmazáshoz a jármű átvétele előtt is?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a járművet csak annak átvételét követően adhatja hozzá az alkalmazáshoz. Ügyeljen arra, hogy a járműazonosító számot, azaz az alvázszámot számot írja be. A járműazonosító szám a jármű forgalmi engedélyében és a szélvédőn található meg. Ügyeljen a helyes adatbevitelre, ill. a járműazonosító szám helyes beolvasására. A következő karakterek könnyen összetéveszthetők: V és W, 2 és Z, I (nagy i) és l (kis L), valamint 0 (nulla) és O (mint Ottó).

A járművemet nem tudom törölni a We Connect ID. alkalmazás járműállományából. Mi ennek az oka?

A járműve még nem törölhető a We Connect ID. alkalmazás használatával. A jármű kezelése a myVolkswagen-en keresztül történik. Ehhez jelentkezzen be a Volkswagen weboldalán és távolítsa el ott a járművet. Eltávolítás után a jármű nem jelenik meg többé a We Connect ID. alkalmazásban.

A We Connect ID. alkalmazás más töltési folyamatot jelez ki, mint a jármű. Mi ennek az oka?

Töltés közben nem minden százalék szinkronizálódik a jármű és a We Connect ID. alkalmazás között. Váltóárammal történő töltés során (AC-töltés) a töltési folyamat 10%-os lépésekben, míg egyenárammal végzett gyorstöltés során (DC-töltés) 5%-os lépésekben továbbítódik a We Connect ID. alkalmazáshoz.

Miután hozzáadtam a járművemet a We Connect ID. alkalmazáshoz, nem érhetők el olyan szolgáltatások, mint a klimatizálás vagy a töltés. Mit a teendő?

Ehhez első lépésben vissza kell állítani az ID.3 és ID.4 infotainment beállításait a gyári beállításokra. Ehhez a következő módon járjon el:

• Állítsa le a járművet egy biztonságos helyen, ahol kedvező a mobiltelefon térereje.

• Ezt követően kapcsolja ki a gyújtást és ellenőrizze az infotainment kijelzőjén, hogy a következő indításhoz bekapcsolták-e az online-módot.

• Ezt követően hagyja el és zárja le a járművet, majd várjon legalább 10 percig.

• Ezt követően visszaállíthatja az ID.3 / ID.4 járműve infotainment rendszerét a gyári beállításokra. Ehhez az infotainment rendszerben válassza ki a "Beállítás" -> "Visszaállítás gyári beállításokra" menüpontot, majd nyugtázza a műveletet az "OK" gombbal.

Miután elvégezte ezeket a lépéseket adja hozzá ismét az ID.3 / ID.4 járművét a felhasználói fiókjához. Ehhez olvassa be az infotainment rendszerben megjelenő kódot, és igazolja magát főfelhasználóként.

Ezt követően a We Connect szolgáltatások korlátozás nélkül, teljes terjedelmükben elérhetők a járművében.

Hogyan módosítható a We Connect ID. alkalmazás nyelvi beállítása?

Az alkalmazás nyelve az okostelefonja nyelvi beállításaitól függ. Ha például a nyelvet angolra állítja be, akkor az alkalmazás angolul fog megjelenni. Android: Beállítások -> Általános kezelés -> Nyelv és bevitel -> Nyelv -> Nyelv módosítása vagy hozzáadása iOS: Beállítások -> Általános -> Nyelv & régió -> iPhone nyelvének módosítása vagy hozzáadása. Mindkét operációs rendszer esetében javasolt a beállítások módosítása után elindítani a We Connect ID. alkalmazást bezárni, majd újraindítani. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a módosítások hatással lehetnek az okostelefonja alkalmazásaira. Ha az okostelefonon beállított nyelvet a We Connect ID. alkalmazás nem támogatja, akkor az alkalmazás angolul jelenik meg.

Miért rendelkezik a We Connect ID. App a jármű típusától függően különböző funkcionalitással?

Az alkalmazás funkciói a mobil online szolgáltatások terjedelméhez igazodnak, amelyek rendelkezésre állnak az Ön járművében. A We Connect ID. alkalmazás az ID. járműcsalád digitális kísérője, ezért az alkalmazás funkciói elsődlegesen erre a járműmodellre vannak optimalizálva. Fejlesztőink folyamatosan dolgoznak a Volkswagen járműmodellek további funkcióinak bővítésén.

Miért nem adhatom hozzá a járművemet a We Connect ID. alkalmazáshoz?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a járművet csak annak átvételét követően adhatja hozzá az alkalmazáshoz. Ügyeljen arra, hogy a járműazonosító számot és nem a jármű megrendelésekor kapott megbízási számot írja be. A járműazonosító szám a jármű forgalmi engedélyében és a szélvédőn található meg. Ügyeljen a helyes adatbevitelre, ill. a járműazonosító szám helyes beolvasására. A következő karakterek könnyen összetéveszthetők: V és W, 2 és Z, I (nagy i) és l (kis L), valamint 0 (nulla) és O (mint Ottó).

Nem indíthatom és nem állíthatom le a We Connect ID. alkalmazásban a töltést. Mit a teendő?

Kérjük ellenőrizze, hogy aktiválta-e ID.3 /ID.4 járművében a töltési profilt. Ha aktiválta, akkor a töltési profiltól függően indítható el vagy nem indítható el a töltés az alkalmazásból. Ha a járműben kikapcsolja a töltési profilt akkor korlátozás nélkül, teljes terjedelmében használhatja az alkalmazás töltés funkcióját. A töltési profil az infotainment rendszerben a "Car" és a töltési helyek menüben található.

Miért nem módosítható a We Connect ID. alkalmazásban a profilképem.

A profilkép módosítása funkció jelenleg nem elérhető. Kérjük, várjon türelemmel, míg a funkció elérhetővé válik.

Hogyan törölhetők a kezdőképernyő felső részén az üzenetek?

Jelenleg ezek a szituációhoz kötött utasítások és üzenetek nem törölhetők. Kérjük, várjon türelemmel, míg a funkció elérhetővé válik.

A We Connect ID. alkalmazásom kezdőképernyőjén csak két szolgáltatás érhető el gyors hozzáférésként. Hogyan adhatok hozzá további szolgáltatásokat?

Jelenleg csak a töltési szint kijelzése és a klimatizálás beállítása widget adható hozzá a kezdőképernyőhöz. Dolgozunk az alkalmazások körének további bővítésén, és újabb widgetek rendelkezésre bocsájtásán.

A We Connect ID. alkalmazásban kiválasztottam az első ülések és a kormánykerék előklimatizálása funkciókat, de azok nem működnek. Mit a teendő?

Az alkalmazás előklimatizálás funkciója a jármű funkcióinak választékától függ. A jármű hőmérséklettől és azt energiamenedzsmenttől függően saját maga határozza meg, hogy megvezérli-e ezeket a funkciókat vagy sem.

Megtekinthetem a térképen a saját járművem pozícióját?

Jelenleg egyelőre nem tekintheti meg a járműve pozícióját a We Connect ID. alkalmazásban. Ezeket a funkciókat egy következő frissítésbe építjük be.

Miért jelenik meg a jármű menüjében a töltési folyamat indítása, ill. leállítása csúszka?

A csúszka megjelenik akkor is, ha a töltőkábelt nem csatlakoztatták. Ha a csúszkát csatlakoztatott töltőkábel nélkül működtetik, akkor megjelenik egy hibaüzenet. Ezt a jelenséget ismerjük, és a fejlesztőink dolgoznak rajta, hogy hamarosan megoldást találjunk a problémára.

Egymás után több úti célt küldtem a járművemre, de a jármű bekapcsolás után csak egy célt látok. Mi ennek az oka?

Ha több úti célt küld el a járműhöz, akkor az utoljára küldött úti cél mindig felülírja az előzőt. Tehát, ha egy úti célt küld el a járműnek, és közben ne kapcsolja be a járművet az úti cél betöltéséhez, akkor a többi elküldött úti cél mindig felülírja az előzőeket addig, amíg a járművet be van kapcsolja az utoljára küldött úti cél fogadására.

We Connect ID. Gyakori kérdések

Mi az a We Connect ID. alkalmazás?

A We Connect ID. alkalmazás az Ön ID.3 és ID.4 járműve digitális kísérője. Ezzel az ingyenes alkalmazással például megtekintheti a Volkswagen ID. járművével még megtehető útszakaszt, vagy előre beállíthatja az Ön egyedi komforthőmérsékletét. A We Connect ID. alkalmazás az ID.3 modell piaci bevezetésétől letöltésre elérhető a nyilvános App Store (Google Play Store és Apple App Store) webáruházakban. Fontos! A jármű töltésével kapcsolatos We Charge szolgáltatás a We Connect ID. alkalmazás része.

Mi a különbség a We Connect alkalmazás és a We Connect ID. alkalmazás között?

A We Connect ID. alkalmazás az ID.3 és ID.4 járműveink vezetőinek szól, míg a We Connect alkalmazással a Volkswagen minden más We Connect-képes modelljéhez csatlakozhat. Ha Ön egy Volkswagen ID. járművet vezet, akkor a We Connect ID. alkalmazás a helyes választás, mivel annak minden funkciója az Ön ID. modelljére van szabva.

Mire van szükségem a We Connect ID. alkalmazás használatához?

Az ingyenes We Connect ID. alkalmazás használatához megfelelő iOS vagy Android operációs rendszerre, valamint adatopcióval rendelkező SIM-kártyára és az Ön, ill. a mobilszolgáltatója között fennálló vagy külön megkötendő mobilszolgáltatási szerződésre van szükség. A We Connect ID. alkalmazás minden izgalmas funkciójának használatához ezen kívül szüksége van egy ID. termékcsaládba tartozó járműre, egy Volkswagen ID azonosítóra és egy We Connect Start szerződésre. A Volkswagen ID azonosítót ingyenesen beállíthatja a vwid.vwgroup.io/ weboldalon, vagy egyszerűen létrehozhatja azt az alkalmazásban, a regisztráció során. A We Connect Start szolgáltatással a jármű olyan funkcióit használhatja, mint a klimatizálás vezérlése vagy a töltési folyamat indítása és befejezése. A szolgáltatások a szolgáltatási szerződésben megállapított időtartamig állnak rendelkezésre, és a szerződés időtartama alatt tartalmilag változhatnak. A We Connect ID. alkalmazásban rendelkezésre álló, és a jármű töltésével kapcsolatos We Charge szolgáltatást a Volkswagen elektromos és hibrid járműveivel együtt is használhatja. Ha szeretné használni az elektromos feltöltéssel kapcsolatos We Charge szolgáltatást, akkor szüksége van egy We Charge töltőkártyára* és egy We Charge töltési szerződésre*. Mindkettőt kényelmesen beszerezheti az alkalmazáson keresztül. (Magyarországon hamarosan elérhető funkció)

* A Volkswagen Group Charging GmbH (Elli) ajánlata

Milyen funkciókat használhatok a We Connect ID. alkalmazással együtt?

Amint végighaladt a fenti lépéseken, már használhatja is a szolgáltatásokat. A We Connect ID. alkalmazás sok hasznos funkciót kínál, amelyek gazdagítják az Ön vezetési élményét és megkönnyítik a mindennapjait. Például előre beállíthatja az egyedi komforthőmérsékletét, vagy megtekintheti a járművel megtehető útszakaszt és a jármű aktuális töltöttségi állapotát. A We Connect ID. alkalmazás és a jármű elektromos feltöltésével kapcsolatos beépített We Charge szolgáltatás természetesen az Ön Volkswagen ID. járműve feltöltése során is segíti Önt. Ha kötött We Charge töltési szerződést* és használja a We Charge töltőkártyát*, akkor az alkalmazáson keresztül több mint 150.000 töltési ponthoz férhet hozzá egész Európában. Kereshet töltőállomásokat a közelben, valamint valós időben ellenőrizheti azok rendelkezésre állását. A töltőállomásokkal kapcsolatban további információkat jeleníthet meg, mint például annak üzemeltetőjét, a töltési teljesítményt és a töltődugasz típusát. Amellett, hogy a kedvenc szervizpartnerével is kapcsolatba léphet az alkalmazáson keresztül, természetesen szívesen vesszük, ha elküldi nekünk az ügyféltámogatáson vagy a visszajelzési felületen keresztül a megjegyzéseit, problémáit és kívánságait.

* A Volkswagen Group Charging GmbH (Elli) ajánlata

Milyen járműveket csatlakoztathatok a We Connect ID. alkalmazással?

Amint Ön rendelkezik egy Volkswagen ID azonosítóval val és megkötötte a We Connect Start szerződést, akkor elsősorban az ID.3 vagy ID.4, valamint az ID. termékcsalád következő modelljeit kapcsolhatja össze a We Connect ID. alkalmazással. Az alkalmazás összes funkciója elsődlegesen az ID. termékcsalád járműveihez került kifejlesztésre. Azonban a Volkswagen márka egyéb elektromos és hibridjárműveit is létrehozhatja az alkalmazásban, és használhatja az elektromos feltöltéssel kapcsolatos We Charge szolgáltatást. A szolgáltatással több mint 150.000 töltési ponthoz férhet hozzá egész Európában, és az támogatja Önt a jármű töltése során.

Testreszabhatom a We Connect ID. kezdőképernyőjét?

Igen, a We Connect ID. alkalmazás kezdőképernyőjét lehetősége van egyedileg kialakítani. A testreszabás közvetlenül a kezdőképernyőn végezhető el (Kezdőképernyő szerkesztése). A kezdőképernyő közepén találhatók az ún. "widgetek", vagyis meghatározott funkciók egyszerű és áttekinthető összefoglalásai, amelyek a gyors hozzáférést is lehetővé teszik. Például kiválaszthatja, hogy először mindig a jármű aktuális töltési állapotát szeretné látni, vagy a klimatizálást szeretné gyors hozzáféréssel szabályozni. Jelenleg a klimatizáláshoz és a töltési folyamatok vezérléséhez állnak rendelkezésre widgetek - a továbbiakat rendszeresen integráljuk az alkalmazásba.

Hogyan adhatom hozzá a járművemet?

A jármű hozzáadását a kezdőképernyő felső részén vagy a "Jármű" menüpont (balról a második ikon) mögött adhatja hozzá. Amennyiben még nem jelentkezett be a Volkswagen ID azonosítójával, akkor először végezze el a bejelentkezést. Ezt követően kézzel beírhatja a járműazonosító számot (alvázszám) vagy beolvashatja azt az okostelefonja kamerájával a szélvédőről vagy a forgalmi engedélyből. Ezt követően meg kell adni néhány kiegészítő adatot a Volkswagen ID profilja komplett létrehozásához. Valamint alá kell írni a We Connect Start szerződést. Miután végighaladt ezen a folyamaton, még el kell végeznie egy lépést: regisztrálnia kell a járműben. Ehhez a járműben kell tartózkodnia. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jármű alkalmazáshoz történő hozzáadása és a járműben történő regisztrálás között csak maximum két hét telhet el, ellenkező esetben újra végig kell haladnia a folyamat első részén. Ha egy ID.3 vagy ID.4 járművet ad hozzá, akkor a kódot a jármű infotainment rendszeréből kell beolvasni. Az alkalmazás leírása megadja, hogy ez hol található. Ha végigment ezeken a lépéseken, akkor sikeresen regisztrálta a járművet. Ha nehézségei adódnak, forduljon hozzánk, szívesen segítünk. A kapcsolattartási adatok a "Profil" terület (balról a negyedik ikon) "Hilfe" menüpontja alatt találja. Sok örömet kívánunk a We Connect ID. alkalmazás használatához

Mely járműadatokat tekinthetem meg?

Ha az alkalmazáshoz egy ID.3 vagy egy ID.4 járművet adott hozzá, akkor jelenleg olyan járműinformációkat tekinthet meg, mint a járművel megtehető útszakasz, a töltöttségi állapot, fennmaradó töltési idő és a töltöttségi sebesség. A későbbiekben további tudnivalókat láthat a We Connect ID. alkalmazásban.

Használhatom a We Connect ID. alkalmazással a We Charge szolgáltatást is?

Az elektromos feltöltéssel kapcsolatos "We Charge" szolgáltatás része a We Connect ID. alkalmazásnak, és a töltési élmény minden helyzetében támogatja Önt. Például kereshet töltőállomásokat a közelben, valamint ellenőrizheti azok rendelkezésre állását. A töltőállomásokkal kapcsolatban további információkat jeleníthet meg, mint például annak üzemeltetőjét, a töltési teljesítményt és a töltőcsatlakozó típusát. Ezen kívül a We Charge nagyszerű funkciókat kínál mind az otthoni, mind az útközbeni töltési élményhez.

Vezérelhetem a járművemet a We Connect ID. alkalmazással?

Például beállíthatja az egyedi komforthőmérsékletet, felügyelheti a töltési folyamatokat vagy meghatározhatja a töltési és klímabeállításokat. Ide tartozik a töltési sebesség szabályozása, vagy a töltőcsatlakozó reteszelése.

Hoppá!
Úgy tűnik, hogy böngészője nem naprakész. Talán webhelyünk nem működik optimálisan. A legtöbb böngésző (de az MS Internet Explorer 11 vagy annál régebbi nem) továbbra is jól működik.

Javasoljuk, hogy frissítse a böngészőt!
A legújabb verzió biztosítja a jó élményt bárhol az interneten.

Köszönjük látogatását és jó szórakozást,
Az Ön Volkswagen csapata