Mobilitásgarancia

Általános szolgáltatási feltételek

Kedvezményezett

Mindazon személy(ek), aki(k) a Mobilitásgaranciával ellátott Járművet jogosultan használják és eleget tesznek bejelentési, valamint igazolási kötelezettségüknek, segítségnyújtásra jogosult(ak) a jelen általános szolgáltatási feltételek szerint.

Szolgáltatók

A Volkswagen márkaszervizek, a Magyar Autóklub és a nemzetközi ARC Transistance S. A. franchise partnerek nyújtanak segítséget a kedvezményezettnek. A mindenkori magyarországi Volkswagen márkaszervizek elérhetősége a www.volkswagen.hu oldalon olvasható.

Igazoló dokumentumok

A Mobilitásgarancia-szolgáltatás igénybevételére való jogosultság a Jármû forgalmi engedélyének és szervizfüzetének (ennek hiányában a Mobilitás garancia-kötés eredeti számlája) bemutatásával igazolható. Ezen dokumentumok hiánya esetén szolgáltatás csak készpénzfizetés ellenében vehető igénybe.

Meghibásodás

A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai a Jármű meghibásodása esetére kínálnak segítséget. Meghibásodásnak minősül a Jármű bármely hirtelen, előre nem látott hibája, beleértve a mechanikai vagy elektromos meghibásodást és az olyan hibát, amely a Jármű azonnali menetképtelenségét eredményezi, vagy az olyan váratlan meghibásodást, amely a közlekedés biztonságát veszélyezteti, illetve lehetetlenné teszi a Jármű bezárását (ablakemelő, zár). A közlekedés biztonságát veszélyeztető meghibásodás a fék, szervokormány, első ablaktörlő, biztonsági öv, irányjelző- és féklámpák, világítás, vezetőoldali ülés beállítási meghibásodása, a műszerfali kontroll- lámpák tovább haladást tiltó piros jelzése - piros és sárga jelzés magyarázatát lásd a fedélzeti irodalomban a "Kezelési tudnivalók, figyelmeztető és ellen őrző lámpák" fejezetben. Minden közlekedési baleset (például - de nem kizárólag - ütközés, borulás, zuhanás, kiégés, robbanás, villámcsapás stb.), amelynek következtében a Jármű menet képtelenné válik, illetve a Jármű feltörése és rongálása, amelynek következtében a Jármű bezárhatatlanná válik. Meghibásodásnak tekinthető továbbá a lemerült akkumulátor, az üzemanyaghiány, hibás üzemanyag fajta kiválasztása az üzemanyagkúton (benzin-gázolaj), kizárás a Járműből, pótkerék, emelő vagy kerékkulcs hiánya, valamint a gumiabroncs-defekt. Az olyan műveletek azonban, mint a karbantartás - akár időszakosan, akár másként -, a Jármű vizsgálata, vagy az előre tervezett szervizlátogatás nem tekintendő üzemzavarnak, továbbá a karbantartáshoz, javításhoz szükséges pótalkatrész hiánya sem kezelhető annak. Mobilitásgarancia-szolgáltatás esetén, ha a meghibásodás: lemerült akkumulátor, akkor az autó beindítása után - az ismételt meghibásodás elkerülése érdekében - az elektromos rendszer ellenőrzése céljából a lehető legrövidebb időn belül (maximum 24 óra) az autóval egy márka szervizbe kell menni. Ha az ügyfél a szervizben nem jelenik meg, akkor a következő lemerült akkumulátor esetet már nem tudjuk az ingyenes Mobi2 szolgáltatás keretén belül kezelni.

A forgalomba helyezés időpontja

A forgalomba helyezés időpontja az a dátum, amelyet a Jármű forgalmi engedélyében a forgalomba helyezésnapjaként feltüntettek. Ez a meghatározás kizárólag a Jármű első forgalomba helyezésére vonatkozik.

A jogosultság érvényességi ideje:

  • A Mobilitásgarancia az új gépkocsi 1. forgalomba helyezésének napjától - a gyárilag előírt - 1. Ellenőrző / LongLife szerviz esedékességéig érvényes.
  • Az ügyfél a Mobilitásgarancia szolgáltatásokra vonatkozó meghosszabbított jogosultságot egy Ellenőrző / LongLife szerviz elvégzésén keresztül szerezheti meg. Az ott feltárt esetleges hibák kijavításával, és a Mobilitás csomag megvásárlásával - a gyártó által előírt - a következő esedékes Ellenőrző / LongLife szervizig érvényes a szolgáltatás.

* További információk: 11. oldal "Korlátozások és Kizárások".

A meghibásodás napja

A meghibásodás napja az a naptári nap, amikor a jelen általános szolgáltatási feltételek szerinti üzemzavar, menetképtelenség, baleset, rongálás vagy feltörés bekövetkezik.

A szolgáltatás igénybevétele

A kedvezményezett a Mobilitásgarancia-szolgáltatásokat a Jármű meghibásodása esetén, a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központhoz történő haladéktalan, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül történő bejelentés után, az igazoló dokumentumok szolgáltatóknak történő felmutatásával veheti igénybe. A bejelentés során a kedvezményezett köteles közölni a Jármű forgalmi engedélyében és szervizfüzetében szereplőadatokat, valamint a meghibásodás természetének és a bekövetkezése földrajzi helyének megállapításához szükséges információkat. A szolgáltatások a megadott értékhatáron belül térítésmentesek a kedvezményezett számára, az azokat meghaladó költségek kiegyenlítésének kötelezettsége a kedvezményezettet terheli.

Jármű

A Mobilitásgarancia azokra a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. (1139 Budapest, Fáy u. 27.) által közvetlenül, vagy a márkakereskedői hálózatán keresztül értékesített vagy szervizelt Volkswagen személygépkocsikra érvényes (kivéve a haszonjármű modellekből - Caddy, Transporter, LT, Crafter - kialakított személygépkocsik), melyek engedélyezett szállítási kapacitása legfeljebb 9 fő, és utánfutóval együtt számítva is megfelelnek az alábbi feltételeknek: max. magasság: 3,2 m, max. szélesség: 2,55 m, max. hosszúság: 16 m, max. össztömeg: 3 500 kg. A szolgáltatásba a gyártó által beépített alkatrészeken, felszereléseken kívül csak azok az alkatrészek vonhatókbe, amelyek a Porsche Hungaria Kft.-től származnak, és a Volkswagen márkaszerviznél kerültek beszerelésre. Az emeltszintű Mobilitásgarancia szolgáltatás leírása a 4-6. oldalon, míg a Mobilitásgarancia alapszolgáltatások feltételei és szabályai a 9. oldalon találhatóak.

Területi hatály

Mobilitás Garancia az alábbi országokban érvényes:

Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Dánia, Németország, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Nagy-Britannia, Írország, Olaszország, Kanári szigetek, Horvátország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Hollandia, Norvégia, Ausztria, Lengyelország, Portugália, Svédország, Svájc, Szerbia és Montenegró, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Csehország, Magyarország, Románia , Belarusz Köztársaság

A szolgáltatások rendelkezésre állása

A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai az év 365 (366) napján, a hét minden napján, a nap 24 órájában azonos szinten állnak a kedvezményezett rendelkezésére. A szolgáltatási szintek átlagos földrajzi, éghajlati és közlekedési viszonyokat feltételeznek, országcsoportonként különbözőek. A szolgáltatás menetében külföldön hosszabb várakozási idő is adódhat.

Kiszállási idő

A hívástól számítva átlagosan 45 percen belül történik kiszállás a helyszínre.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés