Közel változatlan eredménnyel kezdte az évet a Volkswagen Személyautók márka

2016-02-19

-    Több, mint 520 000 kiszállítást teljesített a márka az év első hónapjában
-    Jürgen Stackmann, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának tagja: "Az új évben is számolnunk kell a kihívásokkal teli piaci környezettel."
-    A Volkswagen márka történetének legjobb egy hónapra jutó eredménye Kínában

A Volkswagen Személyautók márka a kiszállításokat illetően alapvetően kiegyensúlyozott eredménnyel kezdte az új évet. Az év első hónapjában 521 400 autót vehettek át az ügyfelek világszerte, amely 2015. januárjával összehasonlítva 2,8 százalékos növekedést jelent. "A világ piacain tapasztalható, kihívásokkal teli működési környezettel és ennek a Volkswagen márkára gyakorolt hatásaival az idei évben is számolnunk kell. Ennek fényében elégedett vagyok azzal, ahogy indult az év" - összegezte a helyzetet Jürgen Stackmann, a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja. Stackmann hozzátette: "Egyértelmű, hogy igen küzdelmes év elé nézünk. Nem csupán a kiszállítások tekintetében, de a szervizes kollégák szempontjából is." A hatóságok által elfogadott, dízel motorokat érintő műszaki intézkedések most indultak és egyelőre jól haladnak. "Ez az eddigi legnagyobb kihívás, ami szervezeti szinten a szervizhálózatunkat érinti." - tette hozzá Stackmann. Partnereink nagyszerűen felkészültek és mindent megtesznek, hogy az ügyfelek számára a szervizlátogatás a lehető legkellemesebb legyen.

A vállalat több, mint 121 100 járművet adott át ügyfeleinek az európai piacokon az év első hónapjában. Nyugat-Európában a kiszállítások közel változatlanok maradtak (-2,6 százalék). Ezzel szemben Közép- és Kelet-Európában az oroszországi helyzet miatt a kiszállítások 6,3 százalékkal estek vissza. A márka hazai piacán, Németországban több, mint 40 000 járművet vehettek át új tulajdonosaik.

Az észak-amerikai régióban 38 600 kiszállítást könyvelhetett el a márka, amely 7,6 százalékos visszaesés tavaly januárhoz képest. A Dél-Amerikában tapasztalható általános piaci környezet továbbra is komoly kihívásokat tartogat a márka számára.

A Volkswagen a márka legnagyobb piacán, Kínában 15,4 százalékos növekedéssel kezdte az évet az előző év hasonló időszakához viszonyítva. Január hónapban itt több, mint 300 000 autót vehettek át a márka ügyfelei. "Ez nem csupán egy örömteli esemény, de egyben a Volkswagen márka történetének legjobb egy hónapra eső eredménye Kínában." - kommentálta Stackmann. Ez a növekedés hatással volt az egész ázsiai és csendes óceáni térségre, ahol összesen több, mint 320 000 kiszállítást teljesített januárban a márka.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés