Motorok

 

Az úgynevezett Boost üzemmódban a 75 kW (102 LE) teljesítményű elektromos motor a benzinbefecskendezésű, 110 kilowattos (150 LE) 1,4 TSI aggregáttal közösen "katapultálja" a hibridmodellt, összesen 150 kW (204 LE) rendszerteljesítménnyel. Ekkor a tekintélyes 350 newtonméter maximális forgatónyomatékkal a Golf GTE álló helyzetből mindössze 7,6 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra.

A hálózatról tölthető (plug-in) hibridmodell ennek ellenére jóval takarékosabb, és lényegesen kisebb károsanyag-kibocsátás jellemzi, mivel akár 50 kilométert is megtehet tisztán elektromos hajtással. A különbség főként a gyakori megállások és újraindulások jellemezte városi forgalomban érzékelhető jól. Az elektromos motor szinte zajtalan, már induláskor bőséges forgatónyomatékával pedig kimondottan élvezetes vezetést kínál, miközben a takarékos turbófeltöltésű benzines erőforrásnak, illetve a 40 literes üzemanyagtartálynak köszönhetően mindemellett biztosított a nagy hatótáv - a Golf GTE két külön világ erényeinek ötvözete.

 

Bezárás
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés